اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-250

اقبال: مردم اصلح‌ترین‌ها را به مجلس بفرستند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فردوس گفت: مردم باید با دقت در انتخاب کاندیداهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اصلح‌ترین‌ها را به مجلس بفرستند.

اقبال: مردم اصلح‌ترین‌ها را به مجلس بفرستند

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، عباس اقبال پیش از ظهر امروز در بازدید از ستادهای انتخاباتی کاندیداهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سطح شهرستان فردوس اظهار داشت: انتخابات تجلی حضور مردم است و سبب اقتدار، عزت و عظمت نظام می‌شود.

وی گفت: مردم باید در انتخاب اصلح‌ترین‌ها دقت و با توجه به توانمندی، ولایت‌مداری، تدین و تعهد کاندیدای موردنظر خود را انتخاب و به‌عنوان نماینده به مجلس بفرستند.

فرماندار فردوس در دیدار با مسئولان ستادهای انتخاباتی شهرستان فردوس از کاندیدای انتخاباتی به سبب وارد شدن به عرصه و گرم کردن تنور انتخابات تشکر کرد.

اقبال افزود: هیچ مشکلی در رابطه با تبلیغات انتخاباتی در سطح شهرستان مشاهده نشده و تبلیغات به نحو مطلوب و در چارچوب قانون انجام می‌شود.

وی از کاندیدای انتخاباتی و طرفداران آنها خواست تا در صورت انتخاب شدن، مراسم جشن و شادی را با خونسردی برگزار کنند.

اعضای شورای تأمین شهرستان فردوس متشکل از فرماندار، رئیس دادگستری، دادستان، فرمانده بسیج سپاه پاسداران و فرمانده نیروی انتظامی از تعداد شش ستاد انتخاباتی در سطح شهرستان فردوس بازدید کردند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول