اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-244

براتی: عرصه انتخابات تجلی‌گاه اراده میلیون‌ها رهرو انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرماندار درمیان گفت: عرصه انتخابات تجلی‌گاه عظم و اراده میلیون‌ها رهرو انقلاب و ولایت است.‌

براتی: عرصه انتخابات تجلی‌گاه اراده میلیون‌ها رهرو انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، رجبعلی براتی صبح امروز در بازدید از ستادهای انتخاباتی نامزدهای شهرستان درمیان اظهار داشت: رعایت اخلاق نشانه انتخابات سالم است.

فرماندار درمیان ادامه داد: ملت ایران با درک درست خود از جمهوریت نظام اسلامی به این اصل واقف هستند که سرنوشت آینده کشور باید به دست خودشان رقم بخورد.

براتی با بیان اینکه این مهم در سایه برگزاری انتخاب آزاد، سالم و پرشور میسر می‌شود، تصریح کرد:  انتخاباتی سالم و سازنده است که در آن شاهد فضای رقابت همراه با رفاقت باشیم.

وی اضافه کرد: آنچه ‌باید برای نامزدهای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی مطرح باشد در مرحله نخست دعوت آنها از مردم برای شرکت حداکثری در روز انتخابات است، چرا که پایه‌های مشروعیت نظام اسلامی با حضور مردم محکم می‌شود.

فرماندار درمیان مباحث مهم این روزها را رعایت قانون، اعتدال، انصاف و اخلاق میان نامزدهای انتخاباتی دانست و ابراز داشت: بیشتر کاندیداهای دوره نهم مجلس به این امر واقف هستند و سعی دارند تا در یک فضای همراه با مودت با یکدیگر به رقابت بپردازند.

براتی بر رعایت اصل اخلاق در تبلیغات، سخنرانی‌ها، مصاحبه‌ها و متقابلا تریبون‌ها تأکید کرد و گفت: قانون این اجازه را به همه نامزدها داده تا در روزهای تبلیغاتی، به تبیین افکار و اهداف خود بپردازند، اما بداخلاقی، تهمت، شیطنت و ارائه مطالب خلاف واقعیت می‌تواند از آفت‌های این روزها باشد.

وی خروج از اعتدال و انصاف را سبب ایجاد فضای بی‌اعتمادی دانست و تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب نیز بارها در دوره‌های مختلف انتخاباتی فرموده‌اند همه کاندیدا‌ها باید با رعایت اعتدال، از اسراف و تحمیل هزینه‌های گزاف و بیهوده بپرهیزند و سادگی را سرلوحه اعمال خود قرار دهند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول