اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-253

پورسلطانی: سوء‌استفاده از شور و نشاط تبلیغاتی مردم در بشرویه

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه گفت: شور و نشاط مردم بشرویه در ایام تبلیغات کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی مثال‌زدنی است و به همین خاطر عده‌ای تلاش کردند از این حضور مردمی با شیطنت خود سوءاستفاده کنند.

پورسلطانی: سوء‌استفاده از شور و نشاط تبلیغاتی مردم در بشرویه

غلامرضا پورسلطانی امروز در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در بشرویه اظهار داشت: در حالی که تبلیغات و سخنرانی‌های کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در شهرستان بشرویه با شور و نشاط بی‌نظیری در جریان است اما عده‌ای تلاش کردند این حضور آگاهانه را خدشه‌دار کنند.

وی ادامه داد: جمعیت مردم در مسجد جامع شهرستان و بعد از آن حضور مردم در میدان اصلی شهر برای حمایت از نامزد مورد علاقه خود در طول هفته گذشته وجود داشت که در این راستا شب گذشته عده‌ای با ایجاد شایعه این حضور را برای تأیید صلاحیت مجدد یکی از کاندیداهای رد صلاحیت شده قلمداد کردند.

پورسلطانی ادامه داد: شایع کرده بودند که جمعیت 6 هزار نفری در حمایت از کاندیدای رد صلاحیت شده اجتماع کرده‌اند که این شایعه به هیچ عنوان صحت ندارد و ساخته و پرداخته اذهان مسموم است.

فرماندار بشرویه با تقدیر از حضور مردم در اجتماعات تبلیغاتی برای شناخت کاندیدای اصلح یاد‌آور شد: شهرستان بشرویه در طول سال‌های گذشته همواره بیشترین درصد مشارکت استان را در انتخابات به خود اختصاص داده است که این حضور مشتاقانه مردم در طول هفته گذشته در اجتماعات تبلیغاتی نشان دهنده تکرار این افتخار است.

وی ادامه داد: کسانی که با شایعه و ایجاد ابهام سعی در برهم زدن این شور و نشاط مردمی دارند راه به جایی نمی‌برند و بار دیگر شاهد خلق حماسه‌ای بی‌نظیر از حضور مردم در انتخابات در سراسر کشور خواهیم بود. 

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول