اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-243

عبدالله‌زاده: رابطه مستمر بین نماینده و مردم وجود داشته باشد

خبرگزاری فارس: کاندیدای اصولگرای حوزه انتخابیه بشرویه، فردوس، طبس و سرایان گفت: باید رابطه مستمر بین نماینده و مردم وجود داشته باشد و نماینده‌ای که به مجلس راه پیدا می‌کند همواره به خواسته‌های مردم توجه کند.

عبدالله‌زاده: رابطه مستمر بین نماینده و مردم وجود داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمدعلی عبدالله‌زاده صبح امروز در محل مسجد جامع میدان و در جمع مردم بشرویه اظهار داشت: انتخابات بار دیگر فرصتی فراهم کرده تا ملت ایران نشان دهد که انقلاب، ارزش‌ها و اصول معتقد به آن را با هیچ چیز معاوضه نمی‌کنند و مثل همیشه به برکت خون شهدا دشمنان اسلام و نظام را مأیوس خواهند کرد.

وی ادامه داد: اینک حضور من و شما در انتخابات مهم است حتی از یک رأی نباید بگذریم و بدانیم که چشم‌های ناپاک خودفروختگان داخلی و خارجی و دشمنان خارج از مرزها تلاش خود را می‌کنند تا نشان دهند مردم حضور کمرنگی در این عرصه دارند.

کاندیدای اصولگرای حوزه انتخابیه بشرویه، فردوس، طبس و سرایان افزود: در دوره پیش با شعار "وحدت" آمدم و اینک به انسجام و هماهنگی و همدلی نیروی دولتی و غیردولتی اعتقاد دارم، چرا که در سایه وحدت و انسجام است که به همه چیز می‌رسیم و با تفرقه و ایجاد اختلاف همه چیز را از دست می‌دهیم.

عبدالله‌زاده تأکید کرد: در اختلافات ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خود را از دست می‌دهیم، در فرهنگ سیاسی یاد نگرفته‌ایم که اختلاف نظر و سلیقه‌های سیاسی در خطوط قرمز و چارچوب نظام را تحمل کنیم.

وی ضمن اشاره به فتنه 88 افزود: گاهی چنان حق و باطل به هم نزدیک شده که قدرت تشخیص بین آن دو سخت می‌شود و ما نیاز به یک راهنمایی داریم که راه را به ما نشان دهد و در فتنه 88 تنها کسی که توانست با تمام قدرت در برابر این فتنه و آشوب بایستد مقام معظم رهبری بود.

کاندیدای اصولگرای حوزه انتخابیه بشرویه، فردوس، طبس و سرایان ادامه داد: هر نماینده باید مواضع خود را برای مردم روشن کند یک بار شعار دهد و 100 بار عمل کند و با عمل به قول و وعده‌ها نشان دهد که چقدر پیرو خط امام است.

عبدالله‌زاده برنامه‌های خود را در صورت راهیابی به مجلس ایجاد شغل و کار، بهبود وضعیت دامداری و کشاورزی، توسعه بخش بهداشت و درمان و استفاده از ظرفیت‌های بالقوه جوانان و بانوان اعلام کرد.

انتهای پیام/ح20 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول