اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب بزرگ اسفند/173

غفاری: با مخلان امنیت انتخابات برخورد می‏شود

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: با اخلالگران در امنیت انتخابات مجلس نهم برابر قانون برخورد می‏شود.

غفاری: با مخلان امنیت انتخابات برخورد می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محسن غفاری صبح امروز در گردهمایی آموزشی و توجیهی نمایندگان فرماندار در شعبه‏های اخذ رأی شهرستان سمنان که با حضور دست‏اندرکاران انتخاباتی در سالن اجتماعات بانک ملی سمنان تشکیل شد، به در پیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد.

عضو کمیته امنیت ستاد انتخابات شهرستان سمنان در این جلسه درباره امور انتظامی، رعایت مسائل امنیتی و همکاری همه دست‏اندرکاران در شعبه‏های اخذ رأی مطالبی را بیان کرد.

غفاری گفت: نیروی انتظامی و پلیس همواره یار مردم و جامعه بوده است و در انتخابات مجلس نهم همین گونه خواهد بود.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان اضافه کرد: پلیس در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با همکاری دیگر نهادهای اجرایی و دست‏اندرکاران انتخاباتی در برقراری نظم و امنیت در شعبه‏های اخذ رأی وظیفه خود را انجام می‏دهد.

غفاری تصریح کرد: همه امور و اقدامات براساس قانون خواهد بود و بدون شک پلیس با افرادی که قصد سوئی برای ایجاد خلل در شعبه‏های اخذ رأی در سر بپرورانند، برخورد می‏کند.

به گزارش فارس، انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، روز جمعه، دوازدهم اسفندماه در کشور برگزار می‏شود.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان، مشارکت مردم استان سمنان در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را حداقل 70 درصد اعلام کرده است.

خلخالی با بیان اینکه در انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی به چند دلیل مهم شاهد افزایش حضور مردم در صحنه انتخابات خواهیم بود، در تشریح این دلایل اظهار داشت: استان سمنان دارای مردمی فهیم، باسواد، با اعتقادی محکم به مبانی دینی و ولایت‏مدار است که همواره در چارچوب نظام و ولایت هستند.

وی تصریح کرد: این ویژگی‏ها نشانه‏های محکمی است تا مردم این خطه هر گاه که احساس کنند نظام اسلامی به حضور آنها نیاز دارد و باید از انقلاب خود دفاع کنند، وارد صحنه ‏شوند و تجربه نیز نشان داده است که این مردم همواره پای کار بوده‏اند.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول