اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پله پله تا نهمین انتخاب/178

طاهرخانی: مجلس ششم از ننگین‏ترین مجالس بود

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات بخش رودهن گفت: مجلس ششم از ننگین‏ترین مجالس بود و باید کوشید تا نمایندگانی به دور از آن تفکرات را روانه مجلس کرد.

طاهرخانی: مجلس ششم از ننگین‏ترین مجالس بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی بخشداری رودهن، رضا طاهرخانی امروز اظهار کرد: نمایندگان آن زمان کار مجلس و مردم را رها کرده بودند و فقط به بحث‏های سیاسی خود اهمیت می‏دادند و با تحصن‏های بی‏جا در صحن مجلس کار مردم و نظام را مختل می‏کردند.

وی تصریح کرد: حال می‏بینیم که عده‏ای از این نمایندگان مجلس ششم در آن سوی مرزها هم‏سنگر بیگانگان در تضاد با اهداف عالیه کشور عزیزمان، ایران حرکت می‏کنند.

طاهرخانی افزود: از این رو، باید از بین افرادی که مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته‏اند، فردی اصلح را وارد مجلس کنیم تا خدای نکرده اتفاقات مجلس ششم که مایه ننگی برای نظام جمهوری اسلامی ایران بود، روی ندهد.

رئیس ستاد انتخابات بخش رودهن از همه اقشار جامعه، به ویژه جوانان و دانش‏آموزان خواست تا با حضور گسترده، باشکوه و پرشور خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی اتحاد، همدلی و همبستگی خود را بیش از پیش به رخ جهانیان بکشند.

 

* مردم ایران مانند برخی کشورها خودفروخته نیستند

بخشدار مرکزی دماوند نیز اظهار کرد: مردم ولایی و انقلابی بخش مرکزی دماوند همچون سنوات گذشته در انتخابات 12 اسفند شرکت خواهند کرد.

موسی بهرامی ادامه داد: مردم با اتحاد، همدلی و همبستگی در این روز بزرگ مشت محکمی بر دهان یاوه‏گویان غربی خواهند زد.

وی در پایان افزود: سرنوشت ایران عزیز باید به دست خود مردم رقم زده شود؛ همه دنیا باید به این موضوع واقف باشند که مردم این سرزمین مانند برخی از کشورها خودفروخته و ذلیل نیستند و نخواهند بود.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول