اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به فرموده امام و رهبری

صهیونیست‌ها سردمدار توطئه علیه انتخابات مجلس هستند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران گفت: صهیونیست‌ها سردمدار توطئه علیه انتخابات مجلس هستند.

صهیونیست‌ها سردمدار توطئه علیه انتخابات مجلس هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، جلسه روشنگری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی عصر امروز با حضور اعضای هیئت رئیسه، کارکنان و اعضای هیئت علمی در نمازخانه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران برگزار شد.

* شور و حال وصف‌ناشدنی گچسارانی‌ها برای حضور در انتخابات

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در این جلسه اظهار کرد: مردم ولایت‌مدار و انقلابی کهگیلویه و بویراحمد و گچساران در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی و به ویژه در انتخابات مختلف همیشه پیشتاز بوده‌اند.

سید یعقوب زراعت‌کیش با اشاره به شور و اشتیاق فراوان مردم و به ویژه جوانان گچسارانی برای حضور در انتخابات افزود: شور و حال وصف‌ناپذیری در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان حکم‌فرما است.

وی ابراز داشت: در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، راهپیمایی‌ها و هرجا که انقلاب اسلامی نیاز به حضور مردم داشته است، حضور مردم گچساران چشمگیر بوده است.

زراعت‌کیش با تأکید بر حضور مردم فهیم و دور‌ اندیش در این دوره از انتخابات تصریح کرد: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نخستین انتخابات پس از فتنه 88 بوده و دشمنان  با تمام ظرفیت رسانه‌ای خود تلاش کرده‌اند تا این انتخابات را کمرنگ جلوه دهند.

*صهیونیست‌ها سردمدار توطئه علیه انتخابات مجلس هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با اشاره به تلاش دشمن برای کم کردن شور انتخاباتی بیان داشت: دشمن در چند ماهه اخیر یک جنگ روانی تمام عیار علیه جمهوری اسلامی با اعمال تشدید تحریم‌ها به راه انداخته است.

زراعت‌کیش یادآور شد: صهیونیست‌ها سردمدار حربه و نقشه‌های شوم علیه انتخابات در ایران هستند و ملت با بصیرت ایران اسلامی با حضور خود در این صحنه‌های سرنوشت‌ساز، این جنگ روانی را خنثی می‌کنند.

وی ابراز داشت: خیزش‌های اسلامی اخیر در خاور میانه به کشور ما چشم امید دارند و حضور مردم در صحنه حساس به آن‌ها امیدی دوباره می‌دهد.

زراعت‌کیش تأکید کرد: حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری انتخاب نمایندگان صالح را که به فکر مستمندان و فقرا باشند به مردم تاکید می‌کردند.

وی افزود: مردم نیز بایستی با تبعیت از فرامین این بزرگان معیار انتخاب نمایندگان منتخب خود را بر این اصل بگذارند و به آنها رای دهند.

این مقام مسئول در گچساران خاطرنشان کرد: دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از حضور گسترده مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هراس دارند.

زراعت‌کیش معتقد است ملت ولایتمدار ایران اسلامی همانند دوره‌های گذشته با حضور هوشمندانه و پر شور خود بار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

وی انتخابات را هدیه‌ نظام و انقلاب به مردم ایران دانست که در دوران جمهوری اسلامی به مردم عطا شده است.

* امکانات دانشگاه آزاد در اختیار کاندیدای خاصی قرار نگرفته است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران گفت: برای پاسداشت این هدیه ارزشمند حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس سبب اقتدار جمهوری اسلامی می‌شود.

زراعت‌کیش با اشاره به ممنوعیت استفاده از امکانات دولتی له یا علیه کاندیداها تصریح کرد: امکانات دانشگاه آزاد اسلامی در اختیار کاندیدای خاصی قرار نگرفته است.

وی افزود: کارکنان و مجموعه دانشگاه آزاد گچساران با تمام قوا شرایط حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را فراهم می‌آورند.

وی یادآور شد: انتخاب کسانی که مشکلات مردم را به حداقل برسانند بسیار مهم بوده تا ایرانی آباد، آزاد و قدرتمند را همچون گذشته داشته باشیم.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول