اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان – 196

جمشیدی: مجلس باید سرچشمه اعتماد عمومی باشد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان گفت: مجلس شورای اسلامی باید سرچشمه و مظهر وفاق ملی و آرامش و اعتماد عمومی باشد.

جمشیدی: مجلس باید سرچشمه اعتماد عمومی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علیرضا جمشیدی در هفدهمین جلسه ستاد انتخابات استان با بیان اینکه انتخابات گره خورده با نحوه تحلیل و برخورد دشمنان نظام است، اظهار داشت: هرچه انتخابات با شکوه و پرشورتر و صحیح و سالم‎تر برگزار شود تهدیدات مستکبران خنثی و غیر عملی‎تر خواهد بود.

وی تصریح کرد: حضور فراوان و گسترده مردم در انتخابات بارزترین مصداق خنثی کردن تهدیدات دشمنان نظام است و باید با همدلی و وفاق ملی زمینه این حضور فراوان را فراهم آوریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: همه مقدمات برگزاری انتخابات با تلاش و همت شبانه‎روزی ستاد انتخابات استان و هیئت‎های نظارت و بازرسی فراهم آمده و هم اکنون در لحظات حساس و سرنوشت‎سازی هستیم تا آنچه را که کاشته‎ایم در روز 12 اسفند درو کرده و با حضور آگاهانه مردم ولایت‎مدار استان گلستان پای صندوق‎های رأی، تلاش‎هایمان به ثمر بنشیند.

جمشیدی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی از جایگاه ویژه‎ای در نظام دینی برخوردار است و باید سرچشمه و مظهر وفاق ملی و آرامش و اعتماد عمومی باشد.

وی افزود: کاندیداها باید در تبلیغات خود فضای نشاط، آرامش وحدت و اعتمادسازی را ایجاد کنند و افرادی که توسط آرا مردم انتخاب می‎شوند این ویژگی را با خود به مجلس ببرند.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان تأکید کرد: فضای تبلیغات کاندیداها باید به گونه‎ای مدیریت شود که منشأ دودستگی، تشویش و اضطراب دل‎ها و فکرها نشود.

در این جلسه همچنین محمد شهابی مدیر عامل شرکت توزیع برق استان گفت: تمام پیش‎بینی‎های لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور در استان صورت گرفته و انشاالله نگرانی از بابت قطع برق در ساعات برگزاری انتخابات در محل‎های اخذ رآی وجود ندارد.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول