اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-264

تابعی: نظرات پیشنهادی مجلس نهم باید کارشناسی شده باشد

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان جنوبی گفت: نظرات پیشنهادی مجلس نهم باید کارشناسی شده باشد تا اختلافی بین دولت و مجلس پیش نیاید.

تابعی: نظرات پیشنهادی مجلس نهم باید کارشناسی شده باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد علی تابعی عصر امروز در جمع مردم بیرجند به ویژه دانشجویان و جوانان، راه کاهش اختلافات بین دولت و مجلس را کارشناسی شدن نظرات مطروحه دانست و اظهار داشت: نظرات پیشنهادی باید کارشناسی شده باشد تا اختلافی بین دولت و مجلس پیش نیاید.

تابعی در پاسخ به سؤالی در ارتباط با علت عدم حضورش در لیست جبهه متحد تصریح کرد: باید جبهه متحد اصولگرایی در حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان یک نماینده می‌داشت که ما تلاش در جهت بی‌طرف بودن این نماینده داشتیم.

وی افزود: همه کسانی که در جبهه متحد اصولگرایی قرار می‌گیرند باید مستقل و آزاد باشند، به این معنا که افراد باید مستقل بوده اما با طرز فکر اصولگرایی هم‌جهت باشند.

 

*از بیرجند نیز می‌توانستند چند نفر دیگر در لیست جبهه متحد قرار گیرند

کاندیدای حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان با اشاره به معرفی دو تا سه نفر در دیگر حوزه‌های استان برای کاندیداتوری از سمت جبهه متحد ابراز داشت: اگر دلیل جبهه متحد در این ارتباط اصولگرا بودن چندین نفر در این حوزه‌ها بوده در بیرجند نیز علاوه بر آقای عبادی، آقایان حسنی و مجیدی و خود اینجانب نیز می‌توانستیم به عنوان کاندیداهای مورد حمایت جبهه متحد معرفی شوند.

 

* باید اعتبارات بر اساس جمعیت شهرهای مختلف استان توزیع شود

تابعی افزود: بنده نمی‌خواستم به این مسائل ورود پیدا کنم و با توجه به اینکه دبیر حزب موتلفه اسلامی در خراسان‌جنوبی و دبیر جامعه روحانیت مبارز و رابط جامعه روحانیت مبارز خراسان‌جنوبی با تهران هستم، اگر می‌خواستم می‌توانستم به راحتی اسم خود را به عنوان نماینده این جبهه‌ها قرار بدهم.

وی در پایان سخنانش با اشاره به این موضوع که باید عدالت محور تعاملات وگفتمان در استان قرار گیرد، تصریح کرد: باید نیروی انسانی و اعتبارات بر اساس جمعیت شهرهای مختلف استان عادلانه توزیع شوند.

کاندیدای حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان ادامه داد: بعضی از افراد همچون موسی قربانی از جایگاه خود استفاده کرده و حقشان هم بوده اما در موارد خاص این استفاده بیش از حقشان بوده است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول