اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه علمیه اصفهان:

رفع مشکلات کشور در گرو مجلسی قوی است‌

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه علمیه استان اصفهان گفت: برای رفع مشکلات باید مجلسی مقتدر داشته باشیم تا به یاری خداوند زمینه حل مشکلات و رشد کشور فراهم شود.

رفع مشکلات کشور در گرو مجلسی قوی است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حضرت آیت‌الله حسین مظاهری، رئیس حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه انتخابات مظهر اتحاد و همبستگی اسلامی و ملی است و ارتباطی به گروه و جناح خاصی ندارد، اظهار داشت: تمامی آحاد جامعه باید با گرایش‌های مختلف در این حرکت جمعی و ملی شرکت و افتخار دیگری برای اسلام و نظام جمهوری اسلامی خلق کنند.

وی افزود: هدف دشمنان در تضعیف و کم‌رنگ ساختن انتخابات را، آسیب رساندن به اصل نظام است.

آیت‌الله مظاهری گفت: شرکت در انتخابات، تقویت نظام جمهوری اسلامی است و باید برای اصلاح امور و برطرف کردن مشکلات جاری، به نحو فعال در انتخابات مشارکت شود.

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات به ویژه معضلات معیشتی مردم بیان داشت: اگرچه وجود گرانی‌ و مشکلات‌ اقتصادی انکارناپذیر است، اما باید بدانیم اگر احکام و آرمان‌های اسلام از ابتدا تاکنون به درستی پیاده می‌شد، اکنون با این‌گونه فسادها و مشکلات روبه‌رو نبودیم.

رئیس حوزه علمیه اصفهان تاکید کرد:برای رفع مشکلات باید مجلسی مقتدر داشته باشیم تا به یاری خداوند زمینه حل مشکلات و رشد کشور فراهم شود.

انتهای پیام/ش 30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول