اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری خبر داد

شرکت بیش از 50 هزار رأی اولی در انتخابات مجلس نهم

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری از شرکت بیش از 50 هزار رأی اولی در این استان در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

شرکت بیش از 50 هزار رأی اولی در انتخابات مجلس نهم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، یزدان جلالی عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات مهم‌ترین عامل انتخاب فرد اصلح است، مردم کشور با داشتن بصیرت و بینش بالای خود به خوبی می‌توانند فرد اصلح را انتخاب کنند که این مستلزم حضور حداکثری آن‎هاست.

وی مردم‌محوری و مردم‌مداری را یکی از ویژگی‌های انتخاب نماینده اصلح برشمرد و گفت: فرد أصلح کسی است که علاوه‌بر تخصص و تعهد باید مردمی باشد و با توده مردم ارتباط داشته باشد و درصدد رفع مسائل و مشکلات جامعه برآید.

جلالی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون افزون بر 30 انتخابات در کشور برگزار شده است، گفت: برگزاری انتخابات متعدد در کشور بزرگ‌ترین مصداق مردم سالاری دینی و جمهوریت نظام به‌شمار می‌‎رود که شاهد حضور پرشور و حماسی مردم در این عرصه بوده‌ایم.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری ادامه داد: لازمه داشتن مجلسی قوی و کارآمد، انتخاب افراد اصلح است که تنها در این صورت است که می‎تواند شاهد تشکیل مجلسی قوی و کارآمد بود.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم خنثی کننده تهدیدهای دشمن است، افزود: حضور حداکثری و مشارکت مردم در انتخابات تهدیدها و هجمه‎های دشمن را خنثی می‌کند، چراکه زمانی تهدیدها موثر واقع می‎‏شوند که مردم در صحنه حضور نداشته باشند.

جلالی در ادامه با اشاره به تعداد داوطلبان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این استان، گفت: از مجموع 61 نامزد ثبت نام کننده در این استان 29 نماینده به تأیید شورای نگهبان رسیدند که از این تعداد 10 نفر در حوزه انتخابیه اردل، کیار، فارسان و کوهرنگ، هفت نفر در حوزه بروجن، شش نفر در حوزه انتخابیه لردگان و شش نفر نیز در حوزه انتخابیه شهرکرد با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی از شرکت بیش از 50 هزار رأی اولی در این انتخابات خبر داد و گفت: در مجموع افزون بر 657 شعبه اخذ رأی در این استان مستقر شده است که از این تعداد 205 شعبه به‌صورت سیار و 265 شعبه نیز در سطح شهرهای این استان مستقر می‎‏شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول