اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملایر:

امانت‌داری و وجدان کاری در رأس امور برگزارکنندگان انتخابات باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار ملایر بی طرفی، امانت‌داری و وجدان کاری را مهمترین اولویت کار برگزارکنندگان انتخابات در روز 12 اسفند ماه خواند.

امانت‌داری و وجدان کاری در رأس امور برگزارکنندگان انتخابات باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور عصر امروز در جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار و برگزارکنندگان امر انتخابات در شهرستان ملایر اظهار کرد: با یاری خدا از زمان اعلام ثبت نام انتخابات از سوی وزارت کشور تا به امروز تمام برنامه‌ها به خوبی و طبق قانون در این شهرستان به خوبی پیش رفته و روند کار با موفقیت تا برگزاری این حماسه بزرگ ادامه دارد.

وی از برگزاری جلسات توجیهی به صورت مجزا برای دست‌اندرکاران امر انتخابات در ملایر خبر داد و گفت: به منظور حساسیت کار و آشنایی بیشتر مجموعه در برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم، آموزش‌های لازم در کلاس‌های توجیهی برای افراد برگزار شده که نقشی کلیدی در هر چه بهتر برگزاری این امر مهم و حساس دارد.

فرماندار ملایر با تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات خطاب به برگزارکنندگان انتخابات در ملایر بر حفظ بی‌طرفی، امانتداری و وجدان کاری در آرای مردم تأکید کرد و گفت: به دلیل حضور شما در نخستین ساعات از رأی‌گیری در شعب، می‌توانید به عنوان نخستین افرادی باشید که آرای خود را به صندوق می‌ریزید.

وی ابراز داشت: همه امکانات برای 190 شعبه در شهرستان مهیا شده که مسئولان شعب باید در گرفتن وسایل و امکانات، صندوق‌های اخذ رأی نظارت دقیق بر همه مسائل از قبیل امنیت شعب، اجرای دستورات و زمان و ساعات اخذ رای از سوی وزارت کشور و... نهایت دقت و برنامه ریزی را داشته باشند.

 خیریانپور در پایان سخنانش تصریح کرد: از 25 فرایند انتخابات 24 فرایند انتخاباتی است و کاربران و مسئولان برگزاری نباید به هیچ وجه استفاده شخصی از رایانه‌های شعب را داشته باشند و اگر خطایی در سیستم مشاهده شد سریعاً آن را به فرمانداری اطلاع دهند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول