اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوجبلاغ:

دشمنان منتظر پیام ملت ایران باشند / انتخاباتی سالم و حداکثری در پیش داریم

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ساوجبلاغ تاکید کرد: ملت ما روز جمعه با حضور گسترده خود پیامی واضح و آشکار به غربی‌ها مخابره کرده و دشمنان باید منتظر این پیام باشند.

دشمنان منتظر پیام ملت ایران باشند / انتخاباتی سالم و حداکثری در پیش داریم

علی حدادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: همان طور که رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی و حضرات آیات تاکید فرمودند، ایران اسلامی در شرایط حساسی قرار داشته و وظایف سنگینی برای دفاع از اسلام و انقلاب بر دوش آحاد جامعه است.

وی تصریح کرد:‌ در شرایطی که دشمنان ما تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به ملت ایران و منافع نظام به میدان آورده‌اند، تنها حمایت قاطع ملت از اسلام و انقلاب می‌تواند آنها را مایوس و سرافکنده کند.

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان ساوجبلاغ افزود: به همین دلیل لازم است مردم ما همچون گذشته با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای به فرموده رهبری معظم انقلاب سیلی محکمی به گوش دشمنان بزنند.

حدادی تاکید کرد: دشمنان باید منتظر پیام ملت ایران باشند و نتیجه توطئه‌ها و دسیسه‌های خود علیه ایران را ببینند.

 

* انتخابات در ساوجبلاغ آرام و سالم برگزار خواهد شد

حدادی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس درباره شرایط سیاسی و انتخاباتی شهرستان ساوجبلاغ گفت: خوشبختانه همه امور مربوط به انتخابات در این حوزه بر اساس قانون انجام شده است.

وی تاکید کرد: ما آماده برگزاری انتخابات هستیم و هیچ مشکل امنیتی و سخت‌افزاری نداریم.

فرماندار ساوجبلاغ افزود: با حضور گسترده مردم این حوزه در انتخابات، بار دیگر شاهد حماسه‌ای پرشور خواهیم بود و مردم ما با هر رای خود با آرمان‌های نظام و انقلاب تجدید میثاق خواهند کرد.

حدادی در پایان گفت: به طور قطع ما انتخاباتی سالم و حداکثری در سراسر کشور و به طبع آن در ساوجبلاغ در پیش داریم و عصر روز جمعه دوازدهم اسفند ماه، جشن ملی برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول