اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

القای تقلب در انتخابات سناریوی دیروز دشمن است

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان گفت: القای تقلب در انتخابات به مردم، سناریوی دیروز دشمنان علیه نظام است.

القای تقلب در انتخابات سناریوی دیروز دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی سعادتی عصر امروز در جمع اعضای دفتر امور بانوان و خانواده استانداری با بیان اینکه دشمن به دنبال متزلزل نشان دادن مدیریت کشور در جبهه اقتصادی است، اظهار داشت: دشمن در حال حاضر به دنبال ایجاد فضایی برای حضور و مشارکت کم مردم است.

وی، القای تقلب در انتخابات را همان سناریوی دیروز دشمنان علیه نظام دانست و افزود: خرید و افزایش قیمت ارز و سکه و ذخیره‌سازی آن نیز در راستای ایجاد نارضایتی مردم در این برهه حساس صورت گرفته است.

مقام ارشد دولت در گیلان، با بیان اینکه دشمن برای تصمیم‌گیری‌های خود دچار مشکل شده است، اذعان داشت: انقلاب اسلامی خط بطلان بر اسلام آمریکایی، اسلام طالبانی و تمام جریان‌ها و انحراف‌هایی که غرب در مسیر ضربه به آن را داشته، کشیده است.

وی، به حضور و نقش زنان در این عرصه اشاره و خاطرنشان کرد: زنان علاوه بر نقش مهم خود در خانواده و تربیت انسان‌هایی که در آینده مدیریت جهان را برعهده دارند، همواره در عرصه‌های مختلف انقلابی ستودنی است.

سعادتی، با اشاره به اینکه هر جا که کار به زنان سپرده شده به بهترین نحو ممکن انجام گرفته است، یادآور شد: اسلام فضایی را برای حضور زن در عرصه‌های مختلف اجتماعی فراهم کرده که با حفظ اصول و چهارچوب الگوی دیگر زنان دنیا باشند.

وی، وجود شش هزار و 600 شهیده زن کشور را سندی برای حضور زنان در عرصه‌های مختلف انقلابی خواند و گفت: حضور در عرصه انتخابات یک تکلیف شرعی، دینی و انقلابی است که به دنبال آن درست رٱی دادن نیز از اهمیت به‌سزایی برخوردار است.

استاندار گیلان، یادآور شد: مردم باید از نمایندگان برنامه‌های آنها را بپرسند زیرا یک نماینده باید شجاع و استکبارستیز باشد.

وی با بیان اینکه برای انتخاب کاندیداهای اصلح باید قوم و خویشاوندی‌ها کنار گذاشته شوند، تصریح کرد: ما در مجلس نهم به دنبال ورود افراد ارزشی و متعهد به مجلس هستیم زیرا نمی‌خواهیم که مجلس این دوره مانند مجلس ششم شود.

سعادتی، با بیان اینکه کشور در دوران مجلس ششم از برخی از نمایندگان وابسته به غرب آسیب دیده است، افزود: تاریخ ایران همواره شاهد حضور بهترین زنان و مردان در صحنه برای دفاع از این آب و خاک بوده است.

معاون سیاسی‌امنیتی استاندار گیلان نیز در این جلسه اظهار کرد: استکبار جهانی در حال حاضر با یک سونامی بیداری اسلامی مواجه است.

غلامعلی رضوانی، افزود: انتخابات مجلس نهم به دلیل بیداری اسلامی و این خیزش بزرگ در منطقه، فراگیری ظلم‌ستیزی در اعماق اروپا و آمریکا، شکست سران فتنه در حوادث 88 از دیگر انتخابات متمایز بوده است.

رئیس ستاد انتخاباتی گیلان با بیان اینکه در جهان چهار طاغوت بزرگ توسط مردم مسلمان سقوط کرده‌اند، تاکید کرد: دیگر مستکبران جهان نیز در نوبت به درک واصل شدن هستند.

وی، برگزاری انتخابات در ایران را یکی از سالم‌ترین و مردمی‌ترین انتخابات در دنیا دانست و خاطرنشان کرد: دشمن جمهوریت با اسلامیت در ایران را ناسازگار می‌داند از این رو سعی می‌کند تا نظام را در حال فروپاشی نشان داده و آن را به یک حکومت قرون وسطایی تبدیل کند.

وی، به تاثیرگذاری انتخابات ایران در جهان اشاره کرد و گفت: تمام راهبردهای دشمن با برنامه‌ریزی‌هایی بیش از 20 ساله برای سرنگونی نظام طراحی شده که یکی پس از دیگری با شکست مواجه می‌شود.

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری نیز در این جلسه مشارکت مردم به ویژه زنان در انتخابات را موجب همبستگی ملی و مصون نگه داشتن انقلاب دانست.

طیبه بزرگی در پایان گفت: زنان به عنوان عضوی از پیکره اجتماع همواره در راهپیمایی‌ها و انتخابات حضور دارند و حضوری چشمگیری از خود و فرزندانشان را در برابر چشم استکبار به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول