اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر ـ 130

رئوفی‌نژاد: تمهیدات لازم برای امنیت انتخابات اندیشیده شده است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: تمهیدات لازم به منظور حفظ امنیت در روز انتخابات اندیشیده شده است.

رئوفی‌نژاد: تمهیدات لازم برای امنیت انتخابات اندیشیده شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در دیدار از ستاد انتخابات شهرستان ماهنشان با اشاره به اینکه خط قرمز انتخابات امنیت است، اظهار داشت: خدشه در امنیت انتخابات در سلامت انتخابات و مشارکت گسترده مردم نیز چالش ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه امنیت، سلامت انتخابات و مشارکت گسترده مردم از جمله اهداف مهم در زمینه انتخابات است، خاطرنشان کرد: همه اهداف و برنامه‌ها به این سه اصل ختم می‌شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه برنامه‌ها و تمهیدات لازم در زمینه حفظ امنیت و سلامت انتخابات از ماه‌ها پیش صورت گرفته است، تصریح کرد: دستگاه‌های اطلاعاتی، سپاه، نیروی انتظامی و سایر ارگان‌ها در این راستا همکاری داشته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ جریان و کاندیدی اجازه وارد کردن خدشه به امنیت انتخابات را ندارد، ادامه داد: مشارکت گسترده مردم در انتخابات و سلامت انتخابات، در سایه امنیت اتفاق می‌افتد.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه همه هدف در انتخابات و مهم‌ترین اولویت در این زمینه حفظ امنیت و آرامش فضای انتخابات است، اضافه کرد: با همه توان در این زمینه تلاش می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف دشمن زیر سوال بردن سلامت انتخابات است، افزود: هدف آن‌ها مطرح کردن تقلب در انتخابات، دل سرد کردن مردم از حضور در انتخابات و تشویق بر عدم حضور مردم و تبلیغ به بی‌تفاوتی در جامعه نسبت به انتخابات است.

استاندار زنجان با استناد از بیانات مقام معظم رهبری تصریح کرد: صحت و سلامت انتخابات از ویژگی‌‌های شفاف انتخابات کشور محسوب می‌شود، که مردم نیز در برگزاری سالم انتخابات نقش نظارتی دارند.

وی با بیان اینکه همه عوامل اجرایی، ناظران، بازرسان و معتمدان در عرصه انتخابات از خود مردم هستند، ادامه داد: این افراد توسط خود مردم انتخاب شده‌اند و نمایندگان آن‌ها در اجرای قانون محسوب می‌شوند.

رئوفی‌نژاد با تاکید بر اینکه در صحت انتخابات و سلامت آن هیچ شکی وجود ندارد، اضافه کرد: تاکید در این زمینه به دلیل سوژه پیدا نکردن دشمن برای ایجاد تفرقه و بهانه‌جویی‌های آن‌ها است.

وی به شور و اشتیاق موجود در سطح کشور در زمینه انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: هیچ چالش نگران‌ کننده‌ای در مورد انتخابات وجود ندارد.

استاندار زنجان با بیان اینکه دشمن با صرف هزینه‌های بسیار زیاد برای تبلیغات منفی در زمینه انتخابات نتوانسته است به اهداف خود برسد، ادامه داد: امروز فضای انتخاباتی کشور کاملا مثبت و به نفع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اسلام است.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه حضور شهرستان‌های مختلف استان زنجان در انتخابات دوره گذشته فعال و گسترده بوده است، یادآور شد: پیش بینی می‌شود که مشارکت مردم در این دوره نیز به صورت گسترده مشتی بر دهان دشمنان باشد.

وی تصریح کرد: حضور مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های امام خمینی (ره) و در راه رضای خدا صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول