اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمیرم:

‌54 هزار نفر در ‌سمیرم واجد ‌شرایط رأی دادن در انتخابات هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار سمیرم گفت: بیش از 54 هزار نفر در این شهرستان واجد ‌شرایط رأی دادن در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند.

‌54 هزار نفر در ‌سمیرم واجد ‌شرایط رأی دادن در انتخابات هستند

فرماندار سمیرم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار داشت: با توجه به افزایش شور و اشتیاق اهالی سمیرم به حضور در صحنه‌های سیاسی و سابقه درخشان این شهرستان در مشارکت عظیم مردمی، امید می‌رود با تشدید هیجانات غرور آفرین مردمی و با ایجاد رقابتی سالم و قانونمند در بین نامزدهای این دوره شاهد برگزاری انتخاباتی غرور آفرین و دشمن‌شکن در شهرستان سمیرم باشیم.

وی تعداد شعبه‌های اخذ رأی شهرستان را 62 شعبه اعلام کرد که از این تعداد 30 صندوق ثابت و 23 صندوق سیار است.

غلام رضا قائدی‌ها تصریح کرد: بیش از 54 هزار نفر در این شهرستان واجد ‌شرایط رأی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند.

به گزارش فارس، در حالی به برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نزدیک می‌شویم که شور و شوق انتخابات در شهرستان سمیرم دیده می‌شود و مردم مانند گذشته آماده حضور در صحنه هستند.

مردم این شهرستان آماده هستند که بار دیگر با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی اوج حضور خود را بار دیگر نشان دهند و این بار رکوردی جدید را در استان و  کشور به ثبت برسانند.

چهره نقاط مختلف شهرستان فضای انتخاباتی گرفته است و مردم همیشه در صحنه در نهایت آرامش، پویایی و هوشیاری آماده‌اند تا حضوری دیگر را در کارنامه انقلابی خود ثبت کنند.

ستادهای مرکزی کاندیداها در میدان ماندگار و میدان معلّم در فاصله نزدیک به یکدیگر دایر شده و اعضای آنها با توزیع بروشور و سایر اقلام تبلیغاتی میان مردم و رهگذران، به رقابت تبلیغاتی مشغولند.

عکس‌ها و تراکت‌های تبلیغات در سطح شهر پراکنده شده و تابلوهای تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی از روی داربست‌ها بالا رفته است و جمعیتی زیاد در محل ستادها به چشم می‌خورد.

همچنین شمار زیادی از جوانان با در دست داشتن بروشورهای تبلیغاتی، لوح‌های فشرده و پخش تصاویری از برنامه‌های کاندیداهای خود به محض توقف خودروها، آنها را داخل خودرو انداخته و بدین وسیله به تبلیغ کاندیدای مورد نظر خود می‌پردازند.

یکی از دانشجویان رشته الهیات گفت: من به عنوان یک فرد مسلمان و ایرانی در انتخابات 12 اسفند ماه شرکت می‌کنم و حضوری جدی پای صندوق رأی دارم.

ژیلا رحیمی شرکت گسترده مردم در انتخابات را نمادی از اقتدار ملی در نظام اسلامی دانست و گفت: دشمنان برای تضعیف روحیه مردم سرمایه‌گذاری‌های کلانی کرده‌اند و آنها قصد دارند حضور ملت ما در پای صندوق‌های رأی را کم رنگ جلوه دهند.

وی اظهار داشت: ملت ایران در طول انقلاب نشان داد به این نظام وفادار بوده است و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب است و هر زمان احساس خطر کند با جان و دل در صحنه‌های انقلاب حضور می‌یابد.

به گزارش فارس، در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه شهرستان سمیرم تعداد 10 نامزد انتخاباتی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

شهرستان سمیرم با 103 هزار جمعیت در چهار بخش، 120 روستا و چهار شهر سمیرم، کمه، حنا و ونک و ۳۶ هزار نفر جمعیت عشایری در 165 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام/‌ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول