اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان:

تکریم مردم در برگزاری انتخابات رعایت شود

خبرگزاری فارس: فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان کرمان گفت: در برگزاری انتخابات باید اخلاق‌مداری و تکریم مردم رعایت شود.

تکریم مردم در برگزاری انتخابات رعایت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بهنام سعیدی بعد از ظهر امروز در همایش توجیهی آموزشی ویژه ارکان برگزاری انتخابات در شهرستان کرمان اظهار داشت: انتخابات سالم، قانونی و بانشاطی در استان کرمان برگزار می‌شود و مردم این خطه بزرگ در 12 اسفند برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت می‌رسانند.

وی افزود: رهبری از مردم انتظار دارند تا مشارکتت گسترده‌ای را در انتخابات داشته باشند و این آمادگی در مردم به وجود آمده است.

سعیدی رعایت قانون و اجرای آن و امانتداری را از دیگر خواسته‌های مقام معظم رهبری برشمرد و ابراز داشت: تمام فکر، گفتار و رفتار ما با رهنمودهای رهبری و قانون در برگزاری انتخابات تنظیم شده است.

وی با بیان اینکه نمایندگان فرماندار به عنوان فرمانده میدان برگزاری انتخابات هستند، تصریح کرد: نظم محل برگزاری انتخابات باید به بهترین نحو رعایت شود تا مردم آرامش خاطر داشته باشند.

سعیدی خاطرنشان کرد: نمایندگان فرماندار در پای صندوق‌های رای از ارزشمندترین و توانمندترین نیروها انتخاب شده‌اند و طی چهار مرحله آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان کرمان با اشاره به اینکه لوازم مورد نیاز برای برگزاری انتخابات فردا به مسئولان شعب انتخاباتی تحویل داده می‌شود، عنوان کرد: نمایندگان فرماندار از شعبه‌های اخذ رای بازدید کنند.

سعیدی تصریح کرد: اعضای شعبه‌های اخذ رای در روز انتخابات باید دو ساعت قبل از آغاز انتخابات در شعبه‌ها حضور داشته باشند و چینش لازم را انجام دهند و وسایل مورد نیاز از جمله تلفن را کنترل کنند.

وی با تاکید بر اینکه راس ساعت هشت صبح روز جمعه 12 اسفندماه باید نخستین رای وارد صندوق‌ها شود،‌ بیان داشت: نخستین رای مردم موجب شادی امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و روح امام راحل و شهدا می‌شود.

سعیدی گفت: رای مردم تیری به قلب و چشم دشمن است و هر چه برگه‌های رای بیشتر باشد تعداد تیرها هم بیشتر می‌شود.

وی ابراز داشت:‌ ما بی‌صبرانه منتظر هستیم تا نخستین تیر به قلب و چشم دشمن در روز 12 اسفندماه شلیک شود.

فرماندار کرمان افزود: هیچ یک از اعضای شعبه‌های اخذ رای حق نوشتن رای برای فرد دیگری را ندارند و نماینده فرماندار و محافظان نباید صندوق را ترک کنند و حتی نماز را در پای صندوق رای اقامه کنند.

سعیدی اذعان داشت:‌ در برگزاری انتخابات باید اخلاق‌مداری و تکریم مردم رعایت شود.

وی بیان داشت:‌برای تمام شعب اخذ رای در شهرستان‌های کرمان و راور وسیله نقلیه در نظر گرفته شده است.

سعیدی از ارکان اجرایی انتخابات خواست تا با ناظران شورای نگهبان و بازرسان وزارت کشور همکاری لازم را انجام دهند.

وی عنوان کرد: نمایندگان کاندیداها می‌توانند در شعبه‌های اخذ رای حضور داشته باشند، اما به هیچ عنوان حق دخالت در رای‌گیری را ندارند.

سعیدی بر حفظ آرامش اعضای شعبه‌های اخذ رای تاکید کرد و افزود: تمام پیش‌بینی‌های لازم برای برگزاری انتخابات صورت گرفته است و انتخابات در هیچ مرحله‌ای متوقف نمی‌شود.

وی گفت: مسیر شعبه‌های سیار اخذ رای و مدت توقف این شعبه‌ها در مکان‌های مختلف مشخص شده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول