اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور رئیس سازمان صداوسیما:

حضور حداکثری در انتخابات موجب استحکام پایه‌های نظام می‌شود

خبرگزاری فارس: مشاور رئیس سازمان صداوسیما گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب استحکام پایه‌های نظام در بعد داخلی و بین‌المللی خواهد شد.

حضور حداکثری در انتخابات موجب استحکام پایه‌های نظام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی ادیب‌یزدی بعد از ظهر امروز در همایش پیروان ولایت، حامیان انقلاب اسلامی در مسجد جامع شهر فیروزان با اشاره به اهمیت مسئله انتخابات اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب استحکام پایه‌های نظام در بعد داخلی و بین‌المللی خواهد شد.

وی گفت: وظیفه دینی و ملی هر شخصی است که در انتخابات شرکت پرشور داشته باشد و زمینه پیشرفت کشور را مهیا کند.

مشاور رئیس سازمان صداوسیما با اشاره به اینکه ملت غیور ایران هر ساله در معرض آزمون‌های سخت و حساس قرار می‌گیرند، ابراز داشت: مردم از آنجایی که انقلاب و نظام اسلامی را از خود می‌دانند با تمام توان نسبت به حفظ آن می‌کوشند.

وی گفت: بنا به تأکیدات مقام معظم رهبری و دیگر مسئولان نظام حضور گسترده و حماسی مردم نه تنها پشتوانه محکم نظام خواهند بود بلکه نوعی مصونیت برای ایران در میادین بین‌المللی است.

ادیب‌یزدی ارائه عملکرد کاندیداها به دور از هیاهوهای جنجالی را موجب کمک به مردم برای انتخاب افراد اصلح دانست و افزود: بعد از گذشت بیش از 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، به دلیل بالا رفتن آگاهی و بصیرت و شعور سیاسی مردم، آحاد مردم قادر هستند افراد اصلح را انتخاب و روانه مجلس کنند.

وی گفت: مجلس به دلیل اینکه در رأس امور قرار دارد سهم بسزایی در مدیریت این موج در شرایط حساس کنونی دارد بنابراین ضروری و شایسته است افرادی ولایتمدار، بصیر، شجاع، باایمان، زمان‌شناس و دلسوز به عنوان نماینده مردم به مجلس راه یابند.

فرماندار نهاوند نیز در این همایش از آمادگی به همه عوامل شهرستان نهاوند برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حماسی خبر داد و افزود: بیش از 124 هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در نهاوند 12 اسفند نشان خواهند داد که همچنان به آرمان‌ها و اهداف والای حضرت امام، شهدا و رهبری پایبند هستند.

اسماعیل زارعی‌کوشا با اشاره به اینکه 141 صندوق ثابت و سیار آرای مردم نهاوند، فیروزان، گیان و برزول را جمع‌آوری می‌کنند از ایجاد وحدت مثال‌زدنی در نهاوند در این دوره خبر داد.

وی گفت: طی هشت دوره انتخابات مجلس میانگین در نهاوند بیش از 63 درصد مردم در انتخابات مشارکت داشته‌اند، پیش‌بینی می‌شود امسال این میزان بیشتر از دوره‌های قبل باشد.

مسئول تبلیغات اسلامی شهر فیروزان نیز از حضور بالا و گسترده مردم شهر فیروزان و بخش خزل در انتخابات ادوار گذشته و دیگر عرصه‌های ملی خبر داد و افزود: شهر فیروزان بخش خزل با تقدیم 101 شهید والامقام سهم بسزایی در مبارزات سیاسی انقلاب دارند.

حجت‌الاسلام حسین گروسی در پایان سخنانش با اشاره به حضور رأی اولی‌ها در این انتخابات گفت: مردم به ویژه جوانان با انتخاب فرد اصلح می‌توانند مسئولان نظام را در راستای مساعدت و کمک به پیشرفت و پیشبرد اهداف مقدس نظام اسلامی یاری کنند.

انتهای پیام/‌ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول