اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر ـ 123

محمدپور: مردم ساعات اولیه در انتخابات شرکت کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار ماهنشان گفت: مردم ضروری است در ساعات اولیه در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند.

محمدپور: مردم ساعات اولیه در انتخابات شرکت کنند

منصور محمدپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: با توجه به خیزش‌های صورت گرفته در منطقه و بیداری کشورهای اسلامی و برنامه‌ریزی‌های رژیم اشغالگر قدس و آمریکا برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات، باید برنامه‌ریزی‌های دشمنان را با حضور گسترده خنثی کرد.

وی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی در 12 اسفند ماه سال جاری یکبار دیگر با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای به تاکیدات مقام معظم رهبری لبیک گفته و از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

فرماندار ماهنشان با اشاره به اینکه حضور در صحنه انتخابات موجب مصونیت‌بخشی به نظام است، افزود: شهرستان ماهنشان در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور مقدمات لازم را انجام داده و مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای آماده می‌شوند.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور در شهرستان انجام شده است، تصریح کرد: تاکنون تخلفات کاندیداها در شهرستان گزارش نشده است.

محمدپور با اشاره به اینکه مردم ضروری است در ساعات اولیه در انتخابات شرکت کنند، یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان همپای مردم در این صحنه سرنوشت‌ساز شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان ماهنشان بیش از سه برابر سال‌های گذشته در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند، افزود: امیدواریم در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز حضور مردم بیش از گذشته باشد.

فرماندار ماهنشان با بیان اینکه باید اهمیت مجلس را در یابیم، اضافه کرد: با شرکت و حضور حد اکثری در انتخابات، مجلس هم تقویت و در عرصه‌های بین‌المللی خوش می‌درخشد.

وی یادآور شد: مجلس می تواند سیاست‌های خارجی را تعیین و در راستای معیشت مردم و اقتصاد مردم تلاش کند.

محمد پور با بیان اینکه در انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور حداکثری مهم‌ است، افزود: با توجه به توطئه‌های دشمنان در طی 33 سال گذشته همواره انتخابات مورد توجه دشمنان بوده و از این فرصت سوء استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان عصاره ملت محسوب می‌شود، افزود: باید همه افراد جامعه در این زمینه نقش داشته و نمایندگان خود را انتخاب کنند.

فرماندار ماهنشان با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی کشور از مجلس‌های تاثیرگذار محسوب می‌شود، یادآور شد: باید همه مردم و احزاب نمایندگان خود را به مجلس معرفی کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول