اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز کشور:

حضور میلیونی مردم در انتخابات دشمن را شکست می‌دهد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: حضور میلیونی مردم در انتخابات شکست دشمن را به همراه دارد.

حضور میلیونی مردم در انتخابات دشمن را شکست می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام محسن قرائتی امروز با حضور در جمع کارکنان استانداری البرز اظهار داشت: دشمن برای خدشه وارد کردن به این انتخابات برنامه ریزی کرده است لذا حضور پرشور مردم در انتخابات شکست دشمن و توطئه‌هایش را به همراه دارد.

وی ادامه داد: این حضور پرشور در معرض دید تمام جهان قرار خواهد گرفت لذا ملت ایران باید در ورز 12 اسفند حماسه‌ای را خلق کنند تا دشمنان خارجی و داخلی از خشم از خود بپیچند.

قرائتی افزود: برگزاری انتخابات در ایران برای دیگر کشورها الگو بوده به طوری که بسیاری از کشورهای اسلامی در برگزاری انتختابات خود از ایران الگوبرداری می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن برای عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رأی تبلیغات منفی را آغاز کرده است لذا مردم با حضور پرشور و با نشاط خود باید این تبلیغات را خنثی کرده و برگ زرین دیگری را بر افتخارات تاریخ کشور ثبت کنند.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور تأکید کرد: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی پایه‌های نظام را مستحکم‌تر از گذشته خواهد کرد.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول