اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آبیک رخ داد

تحرک بیشتر کاندیداها در ساعات پایانی تبلیغات

خبرگزاری فارس: نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابی قزوین، البرز و آبیک در ساعات پایانی تبلیغات تحرک بیشتری پیدا کرده‌اند.

تحرک بیشتر کاندیداها در ساعات پایانی تبلیغات

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، برخی از کاندیداها با حضور در شهرستان آبیک به تشریح برنامه‌های خود می‌پردازند که در مواردی نیز تخلفات آشکار انتخاباتی از جانب این نامزدها به وجود می‌آید.

در بخش مرکزی شهر آبیک 10 ستاد رسمی از سوی شش کاندیدا تشکیل شده که از این تعداد، سه ستاد ویژه خواهران است.

در روستاهای زیاران و قشلاق نیز با ابلاغ بخشنامه‌ای از سوی استانداری قزوین، دو ستاد مردمی از سو ی دو کاندیدا تشکیل شده است.

در بخش بشاریات نیز هفت ستاد رسمی و چهار ستاد مردمی از سوی شش کاندیدا تشکیل شده که دو تن از کاندیداها با ائتلاف، یک ستاد را تشکیل داده‌اند.

برخی از کاندیداهای حوزه قزوین، البرز و آبیک با ارسال پیامک در آخرین روز از زمان تبلیغات به حضور شهروندان آبیک در پای صندوق‌های رأی و کسب آرا برای خود تشویق  کرده‌اند.

یکی از کاندیداها امروز صبح طی ارسال پیام کوتاه شهروندان آبیکی را از ساعت 18 الی 23 امشب در سه مسجد و یک حسینیه به شرکت در مراسم سخنرانی‌اش دعوت کرده است.

شنیده ها حاکی ست که برخی از کاندیداها هر چه در چنته دارند برای کسب رأی با به کارگیری نیروهای مختلف به میدان آورده‌اند تا بتوانند بر کرسی مجلس بنشینند.

در آخرین روز از زمان تبلیغات کاندیداها، مردم آبیک برای انتخاب کاندیدای خود در ستادها حضور پررنگ‌تری دارند، اگر چه از طرق مختلف نظیر: پیام کوتاه، حضور در اماکن مختلف و تهیه بروشور و شرکت در مراسم سخنرانی‌های کاندیداها نسبت به کاندیدای خود شناخت پیدا کرده‌اند.

اگرچه برخی از کاندیداها تخلفاتی در زمینه تبلیغات خود در آبیک داشته‌اند ولی به اظهار برخی از مسئولان ستاد انتخابات شهرستان، کاندیداها تخلفات جزئی نظیر: نصب غیر مجاز بنر و پلاکارد داشته‌اند ولی با تذکر لفظی و بدون تندی و موضع‌گیری خاصی از سوی کاندیداها نسبت به رفع تخلف اقدام شده است.

امیدواریم که مردم آبیک همگام با مردم سراسرکشور با حضور پرشور خود در روز 12 اسفند کاندیداهایی را راهی مجلس کنند که علاوه بر اعتقاد راسخ به نظام و ولایت فقیه، در مجلس قوانینی را وضع کنند که در پیشبرد اهداف نظام و به سود مردم باشد.

مردم با حضور گسترده خود در انتخابات ثابت می‌کنند که به نظام و مقام معظم رهبری وفادار هستند و مدافع آرمان‌های امام راحل و شهدا هستند.

دشمنان باید بدانند که مردم با مشارکت حداکثری خود پوزه آنان را به خاک می‌مالند ونقشه‌هایشان مانند همیشه همیشه برملا و نقش بر آب می‌شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول