اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ضرب آهنگ تند انتخاباتی مشاهده می‌شود

بازار داغ همایش‌های انتخاباتی در اهواز

خبرگزاری فارس: در آخرین روز تبلیغات انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بازار برگزاری همایش‌های مردمی در اهواز داغ داغ است.

بازار داغ همایش‌های انتخاباتی در اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، تبلیغات انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ساعت 8 صبح فردا پنج‌شنبه 11 اسفند ماه در یک هزار حوزه اصلی و فرعی در سراسر کشور به پایان می‌رسد.

زمان قانونی تبلیغات انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که از ساعت 8 صبح پنج‌شنبه 4 اسفند ماه در سراسر کشور آغاز شد، ساعت 8 صبح پنج‌شنبه 11 اسفند ماه یعنی 24 ساعت قبل از آغاز رأی‌گیری در سراسر کشور به پایان می‌رسد و نامزدهای انتخابات مجلس تا 8 صبح فردا فرصت تبلیغ دارند؛ آخرین پوستر‌ها و تراکت‌ها تا فردا در سطح شهر پخش می‌شود و آخرین مناظره‌ها هم امروز بین نامزد‌ها انجام می‌شود.

عصر امروز تا ساعتی دیگر ستاد مردمی شکر خدا موسوی کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در اهواز برنامه‌ای اجرا می‌کند. جبهه پایداری انقلاب اسلامی نیز همایش جوانان این تشکل را ساعت 19 امشب در یکی از مساجد اهواز برگزار می‌کند.

امروز چهارشنبه دو روز مانده به انتخابات در و دیوار شهر اهواز که به مدد قانون تبلیغات انتخابات تا حدود زیادی از برچسب‌ها مصون مانده بود، جای خود را به پوسترهای رنگارنگ داد. سفره های رنگین که این روزها در گوشه و کنار شهر گسترده شده بود امشب احتمالاً گسترده تر و باشکوه تر است.

توزیع هزاران ویژه نامه تبلیغاتی انتخاباتی در مراکز پر تردد شهر، پخش تراکت و... کاملاً فضای استان خوزستان به ویژه مرکز شهر را تبلیغاتی کرده است.

به ویژه با ورود برخی نامزد‌ها که شامگاه دیروز صلاحیت آن‌ها تأیید شد، تبلیغات رنگ و بوی خاصی به خود گرفته است. در اهواز با تأیید صلاحیت سید شریف حسینی که شامگاه دیروز از سوی شورای نگهبان اعلام شد، ستادهای مردمی این نماینده فعلی مجلس به طور خودجوش فعال شد و با توجه به کمبود وقت، شیوه‌ای جدید از تبلیغات برای این کاندیدا اجرا شد. در سطح شهر خودروهای بسیار زیادی را می‌توان دید که با نصب پوستر یا نوشته‌هایی با رنگ بر روی خودرو‌ها، این کاندیدا را معرفی کرده‌اند.

ارسال پیامک از طریق سامانه‌ها نیز شیوه دیگری از تبلیغات بود که در این دوره بسیار پررنگ به اجرا در آمد.

رییس ستاد انتخابات استان خوزستان با اعلام آمادگی صد درصدی برای برگزاری انتخابات در استان آخرین وضعیت و تعداد داوطلبان را اعلام کرده است.

به گفته حمید قناعتی، تا کنون رقابت میان 196 نفر از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه دارد. چرا که برخی از آن‌ها پس از تأیید درروزهای گذشته انصراف داده‌اند.

وی گفت: از مجموع 319 داوطلبی که نام نویسی کرده بودند 98 نفر رد صلاحیت، 16 نفر در هفته اول انصراف و 9 نفر نیز به واسطه ائتلاف‌های انجام شده استعفاء داده‌اند و در حال حاضر رقابت انتخاباتی میان 196 نفر از نامزد‌ها ادامه دارد.

قناعتی گفت: انتظار می‌رود تمام داوطلبان و طرفداران آن‌ها با اتمام مهلت قانونی تبلیغات ستاد‌ها و فعالیت‌های خود را تعطیل کرده و از قانون تمکین کنند.

وی افزود: طبق اعلام ستاد انتخابات استان از چند روز پیش در سراسر استان آمادگی صددرصدی برگزاری انتخابات بوجود آمده است و امیدواریم در روز جمعه 12 اسفند در فضایی با طراوت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار گردد.

دستگاه‌های اجرایی، علما، نهادهای سیاسی و اجتماعی و تشکل‌های مردمی همه و همه مردم را به حضور پرشور در انتخابات 12 اسفند فرا خوانده‌اند.

دراستان خوزستان 70هزار عوامل برگزاری فرآیند انتخابات در استان بسیج شده‌اند و آمادگی کامل برگزاری انتخابات را در زمان قانونی دارند. علاوه بر این، تعرفه‌ها و صندوق‌های رأی نیز در اختیار فرمانداری‌ها قرار گرفته است.

انتهای پیام/س10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول