اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/حاشیه‏های انتخاباتی در شرق تهران/

استفاده از نمادهای سبز در برخی تبلیغات انتخاباتی!

خبرگزاری فارس: در حالی که اغلب نامزدها در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه با رعایت قوانین و مقررات صرفا معرفی خود را در دستور کار قرار داده‏اند، به نظر می‏رسد یکی از این کاندیداها قصدی برای رعایت قوانین ندارد.

استفاده از نمادهای سبز در برخی تبلیغات انتخاباتی!

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، نگاه تیزبین قانون در قالب تلاش‏های شبانه‏روزی مجموعه فرمانداری شهرستان دماوند و در سایه رهنمودهای کارگشای امام جمعه این شهر جایی برای تمرد از قانون برای هیچ فرد یا گروهی باقی نگذاشته است.

شاید رفتار قانونمند فرماندار شهرستان دماوند که رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه است، در ماه‏های اخیر گاه باعث رنجش خاطر برخی می‏شد؛ اما امروز شاهد مواهب آن مدیریت آگاهانه وی در عرصه تبلیغات انتخاباتی و حضور حداکثری مردم در روز 12 اسفند خواهیم بود.

از این رو، باید به مسئولان این نهاد به صورت ویژه خدا قوت گفت؛ چراکه تخلف، تنش و مورد خاصی در هفته گذشته که پرتنش و چالش‏برانگیز باشد، دیده نشد.

اما در حالی که اغلب کاندیداهای تبلیغاتی صرفا به معرفی خود می‏پرداختند؛ به نظر می‏رسد برای یکی از این آقایان، قصد حضور در گود قانون‏گذاری کشور حتی به قیمت زیر پا گذاشتن قانون هدفی والاست.

دو روز پیش از این، معاون وزیر ورزش و جوانان به همراه چند ورزشکار و قهرمان ملی همچون "جواد زرینچه" و "آرش میراسماعیلی" در مسجد جامع رودهن حضور یافت.

در حالی که همه مسئولان بر لزوم عدم دخالت دولت در این دوره از انتخابات تاکید کرده و هشدار می‏دادند، به نظر می‏رسد که این بی‏قانونی در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه با حمایت علنی آقای معاون وزیر از نامزدی خاص حتی برای یک بار هم که شده، به وقوع پیوست.

استفاده از نمادهای سبز همچون بازو بند و شال نیز موضوعی ابهام‏برانگیز است که معاون وزیر ورزش و جوانان و آن کاندیدای محترم نمایندگی مجلس باید خود پاسخگوی دلایلش باشند.

در همین حال، محمدعلی پورموسوی، مدیرکل سیاسی وزارت کشور پیش از این در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرگزاری فارس در شرق استان تهران، از نبودن حاشیه امنیت برای کاندیداهای قانون‏شکن تا روز انتخابات سخن به میان آورده بود و اینک روز عمل است . . .

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول