اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 194

منتظری: تالار فخرالدین اسعد گرگانی پایگاه ویژه در روز انتخابات می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: برای نخستین‎بار تالار فخرالدین اسعد گرگانی در روز 12 اسفند به‎عنوان پایگاه ویژه اصحاب فرهنگ، هنر، اندیشه و قلم می‎شود.

منتظری: تالار فخرالدین اسعد گرگانی پایگاه ویژه در روز انتخابات می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، غلامرضا منتظری در همایش حضور هوشمندانه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که ظهر امروز در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، اظهار داشت: روز 12 اسفند صندوق انتخابات نیز در تالار مستقر خواهد بود و از همه مردم، هنرمندان، پیشکسوتان عرصه فرهنگ و ادب نیز دعوت می‎شود تا در این روز به میزبانی یک جشن بزرگ بنشینیم.

وی تصریح کرد: روز 12 اسفند در کنار برگزاری انتخابات، جشنی تدارک دیده شده که برنامه‎های جنبی آن شامل موسیقی، نقاشی کودک، نمایشگاه و برنامه‎های نمایشی برای گروه‎های مختلف سنی کودکان، نوجوانان، بزرگسالان و میانسالان خواهد بود و بنا داریم به همه جهانیان نشان دهیم که در استمرار این مسیر، ثابت‎قدم هستیم و آن روز را جشن می‎گیریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ابراز داشت: مردم بیش از سه دهه پیش، نهال زیبا و مقدسی به نام جمهوری اسلامی را نه تنها در عرصه بلکه در سرزمین جان و ذهن‎شان کاشتند و با شیره جان آبیاری کردند و در فراز و نشیب‎اش از هیچ ایثاری حتی جان خویش دریغ نکردند.

منتظری یادآور شد: امروز آن نهال پیشین به درخت ریشه‎داری مبدل شده که نسیم روح‎بخش آن مشام جان دوستداران عدالت و آزادگی را در جای‎جای جهان می‎نوازد و مردم ایران اسلامی از ثمره نیکوی آن به شایستگی بهره می‎برند.

وی ادامه داد: کشور ایران در عرصه بین‎الملل به کشوری مقتدر و تاثیرگذار مبدل شده که در این میان بدون تردید اهالی فرهنگ، هنر و ادب نیز همواره نقش تعیین‎کننده‎ای در استمرار این مجموعه تاثیرگذار داشته‎اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تاکید کرد: این‎بار نیز این مجموعه تاثیرگذار و روشنفکر نقش تعیین‎کننده خویش را در آزمونی که پیش روی ماست در 12 اسفند به شایستگی ایفا خواهند کرد تا دشمنان قسم خورده این نظام و انقلاب بار دیگر دست حسرت بر سرشان بکوبند تا شاید سرعقل بیایند.

گفتنی است: این مراسم با حضور حجت‎الاسلام ابوالقاسم نادری استاد دانشگاه و پیشکسوت هنر دینی و آئینی کشور، مدیرکل اطلاعات استان، مدیران دستگاه‎های اجرایی، جوانان، هنرمندان، ورزشکاران و اصحاب رسانه برگزار شد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول