اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک حرکت نمادین

انتخابات نمادین قدمی پا به پای رای در مشهد برگزار شد

خبرگزاری فارس: در یک حرکت الگویی و نمونه برای نخستین بار در کشور انتخاباتی با عنوان «قدمی پا به پای رای» برای رای اولی‌های یکی از دبیرستان‌های پسرانه مشهد برگزار شد.

انتخابات نمادین قدمی پا به پای رای در مشهد برگزار شد

دبیر اجرایی برگزاری این انتخابات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در حاشیه این مراسم اظهار داشت: این اقدام با هدف آشنایی هر چه بیشتر دانش‌آموزان به‌ویژه دانش آموزان رای اولی از روند برگزاری انتخابات برگزار شد.

رمضان‌علی علی مرادی با بیان اینکه این گونه حرکات تاثیر بسزایی را در افزایش شور و شوق انتخاباتی و مشارکت فرزندان ایران اسلامی در سال‌های آتی در انتخابات‌های مختلف خواهد داشت، متذکر شد: در همین راستا دبیرستان سید احمد خمینی زیرپوشش مجتمع آموزشی باقر العلوم اقدام به برگزاری این انتخابات نمادین برای نخستین بار در کشور کرد.

وی به دلایل نوبودن انجام چنین کاری در کشور اشاره کرد و بیان داشت: در این حرکت دانش‌آموزان به کاندیدای مورد حمایت خود که در اصل دبیران مجموعه بودند رای دادند.

دبیر اجرایی برگزاری انتخابات قدمی پا به پای رای عنوان کرد: در همین زمینه معیارهای کاندیدای اصلح نیز برای دانش‌آموزان تبیین شد تا آنها بتوانند انتخاب مناسبی را داشته باشند.

وی در این زمینه توضیح داد: حمایت از مقام معظم رهبری، ولایت مداری، داشتن تعهد و تخصص بالا برای انجام دادن امور محوله، ارتباط مستمر با مردم، اخلاص در کار امانت داری، داشتن غیرت و بصیرت و همچنین ناامید کردن دشمنان از جمله این معیار ها است.

علی مرادی تاکید کرد: همچنین سابقه مبارزه در راه خدا و چشیدن طمع فقر و زندگی مستضعفان از دیگر این ویژگی‌هاست.

وی با اشاره به نزدیک بودن زمان انتخابات اظهار داشت: در همین راستا بیش از 300 نفر از دانش‌آموزان دبیرستان سید احمد خمینی مشهد در این مراسم شرکت کردند.

این انتخابات در دبیرستان سید احمد خمینی زیرپوشش مجتمع آموزشی باقر العلوم مشهد برگزار شد.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول