اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانداری اهواز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد:

انتخابات نمایش اقتدار نظام به پشتوانه مردمی است

خبرگزاری فارس: فرمانداری اهواز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: انتخابات مظهر تجلی اراده ملی برای رقم زدن آینده کشور و نمایش اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی به پشتوانه مردمی آگاه و همیشه در صحنه است.

انتخابات نمایش اقتدار نظام به پشتوانه مردمی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، در بیانیه‌ای که از سوی فرمانداری این شهرستان به مناسبت انتخابات 12 اسفند صادر شده آمده است: اکنون که فرصت دیگری برای نمایش عزم راسخ ملت ایران برای پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی فراهم آمده، مردم حماسه ساز و غیرتمند ایران، دوازدهم اسفند ماه بار دیگر با حضور گسترده خود پای صندوق‌های رأی، تعلق خاطر خود به حریم ولایت و اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی را اعلام خواهند کرد و به دشمنان زبون اسلام و انقلاب ثابت خواهند کرد که هجمه‌های آنها، از ترور ناجوانمردانه دانشمندان کشور و هجمه‌های رسانه‌ای تا فشارهای اقتصادی و سیاسی و هر توطئه دیگر، عزم این ملت را برای حمایت بیشتر از انقلاب اسلامی جزم تر خواهد کرد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: مردم شریف و انقلابی استان خوزستان و شهرستان اهواز نیز که همواره در مقاطع مختلف انقلاب وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی به اثبات رسانده‌اند، با حضور پرشور در صحنه‌های سرنوشت ساز با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری دامت برکاته و شهدای 8 سال دفاع مقدس تجدید پیمان می‌نمایند.

فرمانداری اهواز از عموم مردم شهید پرور و همیشه درصحنه این خطه دعوت به عمل  آورده است تا با مشارکت پرشور خود در انتخابات نهمین مجلس شورای اسلامی دوره اراده انقلابی خود را به نمایش گذاشته و تلاش دشمنان انقلاب اسلامی را به یأس مبدل سازند.

انتهای پیام/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول