اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهبهان خبر داد

پیش‌بینی حضور 72 درصدی واجدین شرایط بهبهانی در انتخابات

خبرگزاری فارس: فرماندار بهبهان گفت: پیش‎بینی می‎کنیم حدود 72 درصد از واجدین شرایط بهبهانی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کنند.

پیش‌بینی حضور 72 درصدی واجدین شرایط بهبهانی در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، فرهاد باذلی‎محبوب امروز در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات انتخابات که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه نظام ما یک همبستگی نزدیک با مردم داشته و جزئی از پاره تن آنان است، اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی یوم‎الله 22 بهمن، یک حضور با‎شکوه بوده و همه شاهد بودیم که مردم با جان و دل در آن مراسم حضور داشتند و این نشان می‌دهد که مردم در حفظ نظامشان مقتدر بوده و مشت محکمی بر دهان یاوه‎گویانی زدند که انتظار داشتند حضور ملت ایران کم‎رنگ باشد.

وی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) مبنی بر صدور انقلاب اسلامی ایران به جهان افزود: امروز شاهد هستیم که در همه دنیا، مردم بیدار شده و منشا این بیداری اسلامی در ایران و انقلاب اسلامی ایران است.

باذلی‎محبوب تصریح کرد: مردم ما فرزندان خود را برای نظام داده‎اند و در همین شهرستان تنها یک هزار و 100 شهید تقدیم نظام شده و این ثابت می‎کند که نظام ما یک پشتوانه محکم به نام مردم دارد.

وی انتخابات را یکی از موتورهای پیش‎برنده نظام دانست و خاطرنشان کرد: ما مطمئن هستیم در روز انتخابات نیز مردم ما در صحنه حاضر شده و بار دیگر حماسه‎ای بزرگ خلق خواهند کرد.

فرماندار بهبهان ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون قریب به 30 انتخابات در کشور برگزار شده که همه آنها را مردم اجرا کرده‎اند و در همین دوره از انتخابات مجلس نهم نیز، بالغ بر 2 هزار نفر از مردم بهبهان، اجرای این رویداد عظیم در شهرستان را برعهده دارند.

وی از اجرای برنامه‎های مورد نظر طبق برنامه زمان‌بندی شده خبر داد و گفت: در حال حاضر قسمت اعظم کارها انجام شده و تنها سه قدم دیگر تا برگزاری انتخابات داریم.

باذلی‎محبوب با بیان اینکه از ستادهای همه کاندیداهای حوزه انتخابیه بهبهان دیدن کرده است، اذعان داشت: ارتباط بسیار خوبی با کاندیداها برقرار کرده و این ارتباط را از همان روز نخست ثبت‎نام، با استقبال گرم از آنها و همراهانشان ایجاد کرده و تا به امروز اجازه نداده‎ایم این رابطه کم‎رنگ شده و از بین برود.

وی در ادامه با بیان اینکه دولت خدمتگزار نیز سه شعار محوری حضور حداکثری، قانون‎مداری و رعایت عدالت و توجه جدی به رقابت انتخاباتی را سرلوحه امور قرار داده است به تشریح اقدامات انجام شده در راستای اجرای هرچه بهتر انتخابات در بهبهان پرداخت و اظهار داشت: در انتخابات پیش رو برای نخستین بار 14 شعبه را به شعب اخذ رای اضافه کرده و در کل در 12 اسفندماه، 129 شعبه اعم از 82 شعبه ثابت و 47 شعبه سیار آرای مردم را اخذ خواهند کرد.

باذلی‎محبوب تصریح کرد: آموزش کلیه نیروهای اجرایی به نحو مناسب و خوبی انجام شده و در کنار نیروهای باتجربه گذشته از نیروهای جوان جدیدی نیز استفاده کرده‎ایم و همچنین نمایندگان فرماندار را با رعایت عدم طرفداری از هیچ نامزد خاصی انتخاب کرده‎ایم.

فرماندار بهبهان با اشاره به نتایج آخرین سرشماری عمومی نفوس و مسکن ابراز داشت: جمعیت بهبهان طبق سرشماری انجام شده حدود 177 هزار نفر است، البته پیش‎بینی ما از جمعیت در حال سکونت در زمان برگزاری انتخابات حدود 200 هزار نفر بوده و از این تعداد 128 هزارنفر شرایط لازم برای دادن رای را دارند.

وی افزود: در انتخابات دوره گذشته، بهبهان با مشارکت 51 درصدی مردم خود، پنجمین شهر خوزستان از لحاظ حضور مردم در پای صندوق‎های رای بوده اما پیش‌بینی ما از انتخابات این دوره مشارکت 72 درصدی واجدین شرایط در این رویداد مهم است.

باذلی‎محبوب خاطرنشان کرد: با گروه‎های سیاسی مختلف در بهبهان صحبت کرده و همه آنها برای حضور در پای صندوق‎های رای اعلام آمادگی کرده و برای دفاع از نظام و سربلندی آن روز 12 اسفند در صحنه حاضر خواهند بود.

وی با بیان اینکه تلاش کرده‎ایم که نگاه دولت و نظام را نسبت به بهبهان بهبود بخشیده و تغییر دهیم، تصریح کرد: ما باید با حضوری پررنگ و با شکوه در این انتخابات پیامی به دولت و نظام دهیم که بهبهان با این پشتوانه خوب انقلابی آماده برداشتن گام‎هایی بزرگ به سوی ترقی، تعالی و پیشرفت است.

فرماندار بهبهان در ادامه با سخت خواندن رقابت‎های انتخاباتی در این شهرستان گفت: نسبت پیروزی کاندیداها در کشور یک به 11 است اما این نسبت در بهبهان یک به 13 بوده که همین موضوع بیانگر یک رقابت فشرده و سخت بوده و با توجه به رقابت‎های بسیار نزدیک نامزدها با یکدیگر، احتمال رفتن به دور دوم در انتخابات بهبهان وجود دارد.

باذلی‎محبوب در پایان از برگزاری جلسات پرسش و پاسخ از کاندیداها در بهبهان خبر داد و اظهار داشت: تلاش کرده‎ایم در این جلسات که در مسجد امام حسن عسکری(ع) و حسینیه ابوالفضل(ع) برگزار می شود بدون طرفداری از کاندیدای خاصی، فرصت مناسبی را برای آگاهی بخشیدن بیشتر به مردم به منظور انتخاب اصلح فراهم کنیم.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول