اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر ـ 125

صمدی: شرکت در انتخابات نوعی بیعت با نظام است

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با اشاره به در پیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: شرکت در انتخابات نوعی بیعت با نظام است.

صمدی: شرکت در انتخابات نوعی بیعت با نظام است

روح‌الله صمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: در استان زنجان اتحاد اصولگرایان به نحو مطلوبی حاصل شده و در این راستا مشکلی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه تشکل‌های تابلودار اصولگرایان در استان به مردم معرفی شده‌اند، افزود: شور و نشاط انتخاباتی در بین مردم و ستادهای کاندیداها به خوبی دیده می‌شود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان تصریح کرد:  فضای استان برای برگزاری انتخاباتی پرشور مطلوب بوده و حمایت‌های لازم از جبهه متحد اصولگرایان در استان دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم علاقه‌مندی خود را به حضور در صحنه انتخابات به خوبی نشان می‌دهند، تصریح کرد: فضای مطلوبی بر استان در زمینه حضور حداکثری در انتخابات حاکم است.

صمدی با اشاره به اینکه نتایج نظر سنجی‌های از حضور 60 درصدی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود: مردم نسبت به تعیین سرنوشت خود حساس بوده و برنامه‌ریزی مناسبی برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دارند.

وی با بیان اینکه مردم  اگر در صحنه انتخابات شرکت نکنند خود متضرر می‌شوند، اضافه کرد: انتخاب نماینده اصلح وظیفه همه مردم است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان تصریح کرد: حکومت در همه ابعاد زندگی انسان نقش تاثیر گذار داشته  و ضروری است سرنوشت مردم باید به دست کسی باشد که توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بیان داشت: شرکت در انتخابات نوعی بیعت با نظام است.

صمدی حضور و همراهی مردم را نشانه مقبولیت نظام اسلامی دانست و یادآور شد: مردم باید همیشه در صحنه حضور داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه  حضور مردم در صحنه انتخابات باید پرشور باشد، یادآور شد: چرا که حضور مردم در صحنه در ابعاد مختلف تاثیرگذار و حائز اهمیت است.

دبیر حزب موتلفه انقلاب اسلامی استان زنجان ابراز داشت: ملت ایران در 22 بهمن امسال به دشمنان نشان دادند که چگونه مدافع ارزش‌های اسلامی هستند و در 12 اسفند نیز بار دیگر دشمنان را مایوس خواهند کرد.

وی با اشاره به جایگاه مردم استان در کشور گفت: مردم استان در همه عرصه‌ها در صحنه حاضر بوده و در طول 33 سال گذشته از انقلاب، در همه انتخابات‌ها مشارکت حداکثری داشته‌اند.

انتهای پیام/ی20 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول