اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نامزد جبهه ایستادگی در شهرکرد:

پرهیز از شایعه و تفرقه لازمه توسعه شهرکرد است

خبرگزاری فارس: عضو فهرست جبهه ایستادگی در حوزه انتخابیه شهرکرد گفت: برای توسعه شهر و دیارمان تنها باید بر عمران و آبادانی تمرکز کرد و ضمن رعایت ثبات در رفتار، از هرگونه شایعه و ایجاد تفرقه در بین مردم پرهیز کنیم.

پرهیز از شایعه و تفرقه لازمه توسعه شهرکرد است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اردشیر نوریان پیش از ظهر امروز در ستاد مرکزی در جمع هواداران خود، اظهار داشت: مطلع سخن خود را با یادی از دوران دفاع مقدس آغاز می‌کنم و دوست دارم در هر سخنرانی خود سخنم را با رمزی از هشت سال جنگ تحمیلی شروع کنم.

وی انگیزه خود از کاندیدا شدن را خدمت به مردم عنوان و افزود: پرونده من سفید سفید است و اگر کسی چیزی از من دارد بیاید و رو کند.

نوریان تصریح کرد: آن زمانی که مدعیان امروز در کنج عافیت بودند، ما با گردان یازهرا به خط زدیم و عراقی کشتیم و به آن روزهای خود افتخار می‌کنم.

شهردار سابق شهرکرد ادامه داد: دیروز جسم و جان خود را دادم و امروز اگر لازم باشد آبروی خود را می‌دهم چراکه من مدافع نظام و سرباز ولایتم و اعتقاد راسخ به آن دارم.

نوریان ادامه داد: انتخابات سه روز دیگر تمام می‌شود، باید طوری عمل کرد که 13 اسفند که فرد منتخب معرفی شد، تخم کینه و نفاق بین مردم پاشیده نشده باشد.

وی با تأکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، افزود: مردم با شور و هیجان پای صندوق‌های رأی حاضر شوید و رأی خود را بدهید.

کاندیدای اصولگرای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرکرد بر ضرورت وحدت و همدلی مردم تاکید کرد و گفت: استان برای توسعه و پیشرفت نیازمند همدلی و وحدت است بنابراین باید تعالی و عمران استان محور وحدت مردم قرار گیرد.

نوریان، ثبات و تعادل را جوهره تفکرات خود عنوان کرد و افزود: تمام بدبختی استان به دلیل افراط و تفریط‌هاست، چرا باید منافع استان فدای برخی از رفتارهای ناصحیح شود.

وی اظهار داشت: احزاب و گروه‌های سیاسی برای کشور خوب هستند و منجر به رشد می‌شوند اما جایی که منافع عام مردم را از بین ببرند، بد هستند.

شهردار سابق شهرکرد افزود: ریشه بسیاری از مشکلات کشور در مسائل و رقابت‌های ناصحیح داخلی است که باید مصادیق آن را در امور اقتصادی و به‌ویژه امور فرهنگی شناخت و درصدد رفع آن‌ها برآمد.

نوریان بر ضرورت خودداری از ایجاد تفرقه و کینه در بین مردم تاکید و تصریح کرد: تنها باید بر عمران و آبادانی استان تمرکز و در رفتارهای خود ثبات و تعادل را رعایت کرد و از هرگونه شایعه و ایجاد تفرقه در بین مردم پرهیز کرد.

وی به مهمترین برنامه‌های تدوین شده خود اشاره و گفت: گسترش شبکه ریلی به مرکز استان، دفاع از حقوق به حق شهرکرد در اعتبارات و امکانات و پیگیری مسئله آب استان از مهمترین برنامه‌های مورد نظر من است.

نوریان افزود: برنامه‎های بسیاری دارم که همه حول محور توسعه و آبادانی استان است.

این کاندیدای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرکرد با بیان اینکه باید بساط تحمیل اراده را در شهرکرد جمع کرد، تصریح کرد: تا زمانی که این بساط جمع نشود کسی روی آرامش را نخواهد دید.

وی گفت: ما به غیرت مردم ایمان داریم و مردم شهرکرد رفتارهای معقول و منطقی دارند و این را دوره قبل هم نشان داده‌اند.

نوریان خاطرنشان کرد: من به اعتبار این مردم وارد صحنه شده‎ام و افتخار می‌کنم که می‌گویند نوریان کاندیدای مستضعفان است.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول