اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان:

اسلام "شان استون" تیر خلاصی بر شایعه‌‌های دروغین هالیوود بود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: هالیوود از گذشته تا حال همواره در حال ترسیم اسلام‌ستیزی در جهان بوده اما اسلام آوردن استون تیر خلاصی به شایعه‌سازی‌های دروغین هالیوود بر علیه اسلام و ایران بود.

اسلام "شان استون" تیر خلاصی بر شایعه‌‌های دروغین هالیوود بود

حبیب‌الله تحویل‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: اجلاسی در اصفهان تحت عنوان هم‌زیستی مسالمت‌آمیز ادیان( ادیان توحیدی) با همکاری چند نهاد مانند دفتر تبلیغات اسلامی، استانداری، شهرداری و نهادهای مرتبط با ادیان مانند شورای خلیفه‌گری ارامنه و انجمن کلیمیان و زرتشتیان اصفهان برگزار شد.

وی افزود: هم‌زمان با برگزاری این نشست با توجه به تبلیغات سوء دشمنان بر علیه ایران درباره هم‌زیستی ادیان در خارج از کشور با هماهنگی ارگان‌ها تیمی 9 نفره از مستندسازان که بر خلاف روال هالیوود تفکرات ضد صهیونیستی دارند به اصفهان دعوت شدند.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان با بیان اینکه شهرداری اصفهان میزبانی این گروه را برعهده داشت، تصریح کرد: در این گروه شان‌علی استون (کارگردان)  فرزند مستندساز معروف هالیوود الیور استون به همراه خانم کارتر که 15 سال است به دین اسلام گرویده حضور داشت.

وی افزود: شان‌علی استون که پیش از این به حضرت علی(ع) عشق می‌ورزیده، با مکتب عاشورا آشنایی داشت و شیفته اسلام آوردن بود.

تحویل‌پور با اشاره به شرکت استون در راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد: پیش از راهپیمایی این گروه از فضای فعالیت‌های مذهبی ادیان توحیدی در اصفهان بازدید و  فیلم‌هایی مستند از زندگی مسالمت‌آمیز ادیان الهی در اصفهان نیز تهیه کردند.

وی اضافه کرد: شان‌‌علی استون که تحت تأثیر زندگی صمیمانه ادیان در کنار هم قرار گرفته بود، پس از شرکت در راهپیمایی 22 بهمن و مشاهده حضور بی‌نظیر مردم در آن تصمیم گرفت در اصفهان به دین اسلام مشرف شود.

تحویل‌پور با بیان اینکه واکنش غربی‌ها به این موضوع شدید بود، تصریح کرد: اسلام آوردن استون در واقع اقدامی حساب شده و نمادین و تیر خلاصی به شایعه‌سازی‌ها و ساخت فیلم‌های دروغین هالیوود درباره عدم آزادی در ایران بود.

وی اضافه کرد: نخستین اقدام  هالیوود در واکنش به این اقدام استون لغو قراردادهای ایشان است و مسلم است که در آینده نیز هالیوود فشارهایی بر وی وارد می‌کند چرا که این اقدام شوک سنگینی برای هالیوود بود.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان تصریح کرد: شان استون در مصاحبه با رویترز گفته من با اسلام آوردن خود تمام این اذیت‌ها را نیز پذیرفته‌ام و در واقع کسی که شیفته فرهنگ عاشورایی است باید بیش از پیش خود را آماده پذیرش مشکلات راه کند.

وی با اشاره به بیداری اسلامی در جهان گفت: مطابق گفته رهبر معظم انقلاب این بیداری تا قلب اروپا پیشروی می‌کند که نمونه آن را در اسلام آوردن این فرد می‌بینیم.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان با بیان اینکه پدر شان سابقه ضد جنگ دارد گفت: وی از جمله سردمداران جنبش وال‌استریت در بخش هنرمندان است و در زمان بوش این موضوع را دنبال می‌کرد و با احمق خواندن بوش سبب شد جشنواره‌ فیلم دومینو تحریم شود اما برخلاف تصور دولت آمریکا این جشنواره پررونق‌تر از پیش شد.

وی اضافه کرد:آخرین پیام او، الیور استون بود که جنبش وال‌استریت از نیویورک به عنوان پایتخت اقتصادی آمریکا باید به واشنگتن پایتخت سیاسی منتقل شود تا مسئولان را مجبور به پذیرش حقوق ضعفا کند و پسر چنین فردی با اسلام آوردن خود این موضوع را کامل کرد.

*اسلام آوردن استون در اصفهان تأثیر مثبت در خواهرخواندگی‌های اصفهان دارد

تحویل‌پور با بیان اینکه اسلام آوردن استون در اصفهان تأثیر مثبتی در خواهرخواندگی‌های اصفهان دارد، گفت: خداوند در قرآن فرموده یک مسلمان باید تمام انبیای الهی را در تداوم یکدیگر برای تکمیل دین قبول داشته باشد به همین دلیل پیروان ادیان الهی برای ما قابل احترام هستند.

وی افزود: برخلاف شایعه‌ پراکنی‌های دشمن ما با یهودیان مخالفتی نداریم بلکه با تفکر صهیونیستی مخالف هستیم و بنابر سخنان رهبر معظم انقلاب همواره در کنار کسانی هستیم که به مقابله با آنها می‌پردازند. 

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه پیروان ادیان الهی در ایران درباره عمل به اصول دینی خود آزادی عمل داشته و در مجلس نماینده دارند، تأکید کرد: دین اسلام و قانون اساسی این افراد را محترم شمرده و اسلام آوردن استون جایگاه ایران و اصفهان را در جهان درباره زندگی ادیان در کنار هم  تقویت و مشت محکی بر دهان یاوه‌گویان است و به خواهرخواندگی اصفهان با دیگر کشورها کمک می‌کند.

وی ادامه داد: هفته‌های فرهنگی در دیگر کشورها برخلاف تحریم‌ها و تهدیدهای دشمن با استقبال بی‌نظیری رو به رو شده و قرار است در نقاط مختلف دنیا برگزار شود.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول