اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان:

شایعه‌سازی در مورد قیمت‌ها از حربه‌های دشمن است

خبرگزاری فارس: فرماندار کرمان گفت: یکی از حربه‌های دشمن شایعه‌سازی در مورد قیمت‌ها و کمبود ارزاق با هدف ایجاد فضای ناامنی در جامعه است.

شایعه‌سازی در مورد قیمت‌ها از حربه‌های دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی فرمانداری کرمان، بهنام سعیدی در نشستی با بازاریان کرمان با تقدیر از نقش اصناف و بازاریان در همه عرصه‌های انقلاب و دفاع مقدس و نیز مقابله با فتنه 88 گفت: انتخابات در نظام اسلامی علاوه بر وظیفه قانونی، تکلیفی دینی، اسلامی و شرعی است.

رئیس هیئت اجرایی حوزه انتخابیه کرمان و راور بیداری اسلامی و تهدید به تحریم نفت و توطئه‌های دشمن برای یأس و ناامیدی و کاهش حضور مردم را از دلایل اهمیت ویژه انتخابات مجلس نهم دانست و تصریح کرد: امروز نه تنها بحث حضور حداکثری بلکه باید بحث حضور آحاد مردم در انتخابات مد نظر باشد و تشویق دیگران در انتخابات دارای اجری الهی است.

وی افزود: یکی از حربه‌های دشمن شایعه‌سازی در مورد قیمت‌ها و کمبود ارزاق با هدف ایجاد فضای ناامنی در جامعه است که اصناف با نظارت بیشتر بر زیرمجموعه‌ها و افزایش بازرسی‌ها می‌توانند، نقش موثری در این زمینه ایفا کنند.

در این نشست دادستان کرمان رهبری، ملت مقاوم و مکتب الهی بر مبنای قرآن را سه پایه مهم انقلاب اسلامی دانست و هشدار داد، دشمن از محورهای فرهنگی، اقتصادی، انرژی هسته‌ای و حقوق بشر تهاجم خود علیه ملت ما را آغاز کرده است.

یدالله موحد با اشاره به برگزاری 29 انتخابات در عمر نظام اسلامی نقش مهم اصناف و بازاریان در ایجاد ثبات، امنیت و آرامش در جامعه به ویژه در عرصه اقتصادی و پیگیری دستگاه قضایی در این عرصه را یادآور شد.

معاون اقتصادی اداره کل اطلاعات استان کرمان نیز با اشاره به ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی، تحریم‌های اقتصادی و قومیت‌گرایی گفت: طرح جدید ابرقدرت‌ها برای فروپاشی از درون از طریق ایجاد نارضایتی مردمی و انتخاب یک منجی برای تامین منافع استکباری خویش همراه با استفاده از رسانه و شعار تحریم نفتی است و همه باید هوشیار و در صحنه باشیم.

جنتی ایجاد جو بحران و ناامنی در کشور، شایعه افزایش قیمت‌ها و قحطی بعد از عید و پروژه ایجاد بدبینی نسبت به دست اندرکاران انتخابات به ویژه نظارت شورای نگهبان را از دیگر ترفندهای دشمن ذکر کرد.

وی از اصناف خواست با احتکار، کم فروشی، دامن زدن به شایعات، کالای قاچاق، استفاده از کارکنان بدحجاب و بدرفتاری با مردم از طریق امر به معروف و نهی از منکر برخورد کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول