اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پله پله تا نهمین انتخاب/74

دشمن درصدد طراحی سناریوی شایعه‏پراکنی است

خبرگزاری فارس: نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند گفت: دشمن درصدد طراحی سناریوی جدیدی با هدف شایعه‏پراکنی در انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

دشمن درصدد طراحی سناریوی شایعه‏پراکنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان دماوند، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند برگزار شد، با مروری بر فعالیت‏های فرهنگی انجام شده در دماوند در سال جاری اظهار داشت: امسال مراسم عزاداری‏های سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) در شهرستان دماوند به ویژه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی بسیار چشمگیر بود و خوشبختانه شاهد هیچ‏گونه مشکلی در سطح شهرستان نبودیم.

وی افزود: سخنرانی‏های مناسب ائمه جماعات در مجالس عزاداری امام حسین (ع) و توجه و تاکید بر جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده انتخاباتی در این مجالس موجب شد تا شاهد برگزاری باشکوه عزاداری در سطح شهرستان باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند با اشاره به اهمیت فلسفه عاشورای امام حسین (ع) و پرداختن به آن در مجالس عزاداری نیز خاطر نشان کرد: یکی از علت‏هایی که می‏توان به عنوان زمینه ایجاد حادثه کربلا و واقعه عاشورا بدان اشاره کرد، عدم بصیرت مردم آن دوران بود که لازم است توسط ائمه جماعات و وعاظ به این مهم پرداخته شود.

قاسمی‏فرزاد ادامه داد: افزایش سطح بصیرت در جامعه تنها با آگاهی‏دهی به مردم آن جامعه محقق می‏شود و رسیدن به این می‏تواند جامعه را از انحطاط و کج‏روی دور سازد و به سوی تعالی و پیشرفت هدایت کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند حضور مردم در انتخابات با شور و نشاط را شایسته این ملت ذکر کرد و بیان داشت: مردم ایران با بصیرت و آگاهی که دارند، با حضور پرشور در انتخابات دشمن را بار دیگر مأیوس خواهند کرد.

فرماندار دماوند با اشاره به اینکه دشمن درصدد طراحی سناریوی جدیدی با هدف شایعه‏پراکنی در انتخابات مجلس شورای اسلامی است، گفت: دشمن قصد ایجاد دلسردی بین مردم دارند تا جلوی حضور حداکثری مردم در انتخابات را بگیرد و مقابله با این مهم به عهده ماست تا مردم را آگاه سازیم و به داشتن انتخاباتی سالم و پرشور همچون 29 انتخابات گذشته تشویق کنیم.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول