اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/

تنور شایعه و تخریب در نهبندان روز به روز داغ‌ترمی‌شود

خبرگزاری فارس: هرچه به پایان زمان تبلیغات انتخاباتی نامزدها نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم متاسفانه تنور شایعه و تخریب در شهرستان نهبندان داغ‌تر می‌شود.

تنور شایعه و تخریب در نهبندان روز به روز داغ‌ترمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، بحث‌ها و جو انتخابات 12 اسفند و تبلیغات کاندیداها همچنان در فضای شهرستان نهبندان حاکم است و مردم همچنان در حال بررسی و تحقیق در ارتباط با نامزد اصلح هستند.

در این زمان که در نهبندان فضا و جو انتخابات طنین‌انداز شده است خبرنگار فارس به طور مستمر در پی کسب اطلاعات، اخبار و کشف زوایای پیدا و پنهان بحث‌های انتخاباتی و تبلیغاتی شهرستان است.

هرچه به پایان زمان تبلیغات انتخاباتی نامزدها نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم متاسفانه تنور شایعه و تخریب نیز در این شهرستان داغ‌ترمی‌شود و این ترفندهای و مباحث غلط، غیر منصفانه، به دور از اخلاق انتخاباتی و به دور از ارزش‌های اسلامی در دستور کاری برخی از کاندیداها و حامیان آنها قرار گرفته است.

طبق مشاهدات و گشت‌زنی خبرنگار فارس در سطح شهرستان دریافتم که بیشتر کاندیداها در سطح شهر نهبندان ستادهای تبلیغات انتخاباتی خواهران را تشکیل دادند و ستادهای برادران نیز در شهر شوسف توسط اکثریت نامزدها برپا و تکمیل شده است.

نزول رحمت الهی در این شهرستان سبب شد تا امروز روند تبلیغات نامزدها کند پیگیری و دنبال شود و کاندیداها سفرهای تبلیغاتی خویش را به سطح شهرستان‌های نهبندان و سربیشه لغو کرده و فقط تلاش خود را به جلسات خانگی و خصوصی متمرکز و معطوف سازند.

جلسات پرسش و پاسخ نامزدهای انتخاباتی نهبندان هر روزه و به طور مستمر در حسینیه سیدالشهدا(ع) نهبندان طبق برنامه‌ریزی قبلی انجام می‌شود و امروز نوبت نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی محمدرضا صابری بود.

شنیده شده است که در این جلسه پرسش و پاسخ فضا و جو خوبی حاکم نبوده و مردم اعتراضات و ایرادات فراوانی به این کاندیدا و نماینده فعلی مجلس شهرستان گرفتند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول