اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب جبهه متحد در یاسوج و دنا:

شایعه‌سازان انتخاباتی به نفع رقیب گام برمی‌دارند

خبرگزاری فارس: منتخب دو جبهه متحد و پایداری در یاسوج و دنا با ناپسند خواندن برخی شایعه‌سازی‌ها برای کاندیداهای جبهه متحد در این استان گفت: شایعه‌سازان هر چند کار پسندیده‌ای نمی‌کنند ولی به نفع ما گام برمی‌دارند.

شایعه‌سازان انتخاباتی به نفع رقیب گام برمی‌دارند

ستار هدایتخواه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در یاسوج با ناشیانه خواندن برخی تحرکات سیاسی در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی برخی افراد ابراز داشت: البته این تحرکات را نباید سیاسی قلمداد کرد چرا که بیشتر به رفتارهای شبه سیاسی و بی‌برنامه و خام شباهت دارد.

نامزد مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: شایعه‌سازان در انتخابات فکر می‌کنند صحنه سیاست به مانند 50 سال گذشته است که مردم از آن اطلاعی ندارند در حالی که این ترفندهای ناشیانه جواب معکوس در انتخابات خواهد داد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی بیان داشت: یک روز شایعه می‌کنند که شیشه خودرو رقیب مقابل شکسته شد و روز دیگر از اجازه ندادن برای ورود به روستاها توسط مردم سخن به میان می‌آورند که برخی اوقات با شنیدن آن‌ها برای تنوع تنها خستگی از تن خود به در می‌کنیم.

 

* شایعه‌سازان تنها خود را خسته می‌کنند

هدایتخواه با اشاره به این‌که شایعه‌سازی در انتخابات خلاف مسیر قانون و گفتار رهبری حرکت کردن است، تصریح کرد: هر چند شایعه‌سازی فی‌نفسه کار زشت و ناپسندی است که در عرف و شرع نیز تقبیح شده، ولی از سوی دیگر توفیقی اجباری است که به نفع طرف مقابل تمام می‌شود.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجالس هفتم و هشتم شورای اسلامی گفت: در انتخابات باید به گونه‌ای حرکت کرد که اگر پیروز میدان شدیم در اخلاق نیز پیروز باشیم و اگر با شکست در جلب اعتماد عمومی مواجه شدیم حداقل اخلاق را بازنده نباشیم.

منتخب لیست‌های سه‌گانه اصولگرایی جبهه متحد و پایداری و بصیرت در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: رفتار سیاسی مردم در طول بیش از سه دهه گذشته در انتخابات نشان داده که شایعه‌سازی نه تنها در رای و نظر آن‌ها تاثیری نداشته بلکه بر خلاف گفته و نوشته شایعه‌سازان این مردم هستند که به درستی تصمیم‌گیری می‌کنند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول