اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس:

رسانه‌ها مانع شایعه‌سازی پیرامون کاندیدا شوند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس گفت: رسانه‌ها از شایعه‌سازی پیرامون کاندیدا ممانعت به عمل آورند.

رسانه‌ها مانع شایعه‌سازی پیرامون کاندیدا شوند

موید حسینی‌صدر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خوی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ملت کشورمان برای دست زدن به انتخابی بزرگ در حال مقدمه‌چینی هستند، اظهار داشت: فضاسازی در جامعه و شایعه‌پراکنی پیرامون کاندیدا نتایج منفی بر روند برگزاری انتخابات خواهد داشت و اعتماد مردم نیز سلب خواهد شد پس باید با در نظر گرفتن این قبیل مسائل رسانه‌ها برای مبارزه با تخریب‌چیان اهتمام کنند.

وی تصریح کرد: انتشار اخبار دروغ، دور از واقعیت و بی‌پایه عواقب مخربی در حوزه اقتصاد، فرهنگ و  ... بر جای خواهد گذاشت همچنین موجب از دست رفتن فرصت‌های گرانبها و نیروهای کارآمد زیادی خواهد شد از این رو باید رسانه‌های جمعی پیرامون کراهت دروغ‌پردازی اطلاع‌رسانی کنند تا به جای فضای مسموم نشاط سیاسی و اجتماعی در آستانه انتخابات شاهد باشیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: باید مطبوعات در راستای ارائه اطلاعات درست به مردم و شناسایی نیروهای متعهد و متخصص به رای‌دهندگان اهتمام کنند تا اقشار مختلف جامعه با حضور یافتن پای صندوق‌های رای لایق‌ترین‌ و توانمند‌ترین افراد برای سپردن سرنوشت کشور خود برگزینند و انتخاباتی هوشمندانه و توام با بصیرت در کشورمان برپا شود.

وی انتشار اطلاعات، گزارش‌ها و شب‌نامه‌ها علیه کاندیداها را مغایر با اخلاق اسلامی دانست و گفت: کسانی که در هیئت نظارت مورد تایید بررسی‌کننده‌ها قرار می‌گیرند به طور قطع در طول همه سال‌های خدمتگزاری در چارچوب قانون و خط راستین ولایت فقیه حرکت کرده‌اند پس دروغ‌پردازی پیرامون شخصیت و عملکرد آنها اقدامی دور از اخلاق، شرع و عرف است.

این مسئول با بیان اینکه مطبوعات باید همه رویدادهای انتخاباتی رصد کنند، گفت: عملکرد، نوع فعالیت و نیت فعالیت اعم از خدمت یا داشتن طمع قدرت مورد بررسی قرار ‌دهند و با بداخلاقی‌های انتخاباتی باید به طور اصولی و نظام‌مند مبارزه کنند چرا که در راستای آگاه‌سازی مردم وظیفه سنگینی بر دوش گرفته‌اند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول