اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از ظهر امروز صورت می‌گیرد

تجمع 5 هزار نفری اصولگرایان شیرازی

خبرگزاری فارس: 5 هزار نفر از اصولگرایان ولایت‌مدار شیرازی بعد از ظهر امروز در سالن شهید دستغیب شیراز گرد یکدیگر می‌آیند و به برنامه‌های چهار کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان این شهر گوش فرا می‌دهند.

تجمع 5 هزار نفری اصولگرایان شیرازی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ساعت سه بعد از ظهر امروز سالن شهید دستغیب شیراز واقع در دروازه کازرون این شهر، شاهد حضور حماسی ولایت‌مداران خداجویی است که در آخرین روز از فرصت تبلیغات کاندیداهای خود اقتدار و استحکام اصولگرایی را به نمایش می‌گذارند.

در این همایش بزرگ که بی‌تردید مشابه آن در گردهمایی دیگر تشکل‌ها دیده نمی‌شود، هر چهار کاندیدای این جبهه به بیان برنامه‌های خود می‌پردازند.

همچنین قرار است حجت‌الاسلام محمد خرسند عضو جبهه متحد اصولگرایان و از اعضای شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در این همایش بزرگ به سخنرانی بپردازد.

جبهه متحد اصولگرایان کاندیداهای خود را در شیراز و سایر شهرستان‌های استان فارس انتخاب و معرفی کرده است.

در حوزه انتخابیه شیراز، ضرغام صادقی، محمدعلی شیخی، سید حسین ذوالانوار و جعفر قادری کاندیداهای این جبهه هستند.

همچنین کاندیداهای این جبهه در حوزه انتخابیه آباده، خرم‌بید و بوانات، رحیم زارع، حوزه انتخابیه استهبان و نیریز، محمد سقایی، حوزه انتخابیه داراب و زرین‌دشت، نبی‌الله احمدی، حوزه انتخابیه جهرم، محمدرضا رضایی، حوزه انتخابیه کازرون، شاهین محمد صادقی، حوزه انتخابیه فسا، محمدحسین دوگانی، حوزه انتخابیه سپیدان، عنایت‌الله هاشمی، حوزه انتخابیه لامرد، موسی موسوی، حوزه انتخابیه فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین، حجت‌الاسلام سیدیونس موسوی، حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد، علی‌اکبر قبادی، حوزه انتخابیه اقلید، الیاس طاهری، حوزه انتخابیه لارستان گراش و خنج، جمشید جعفرپور را شامل می‌شوند.

انتهای پیام/غ20/گ2000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول