اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیانیه‌ای آیت‌الله جعفری اعلام کرد

حمایت جامعه روحانیت مبارز کرمان از کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان

خبرگزاری فارس: ذر بیانیه‌ای از سوی آیت‌الله جعفری جامعه روحانیت مبارز استان کرمان حمایت خود را از کاندیدای جبهه متحداصولگرایان استان کرمان اعلام کرد.

حمایت جامعه روحانیت مبارز کرمان از کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان در بیانیه رئیس جامعه روحانیت مبارز استان کرمان در اعلام حمایت از کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان استان کرمان آمده است: انقلاب اسلامی ثمره خون هزاران شهید والامقام در تبعیت از روحانیت به پرچم‌داری بت‌شکن قرن‌، حضرت روح‌الله است که در بهمن 57 شکل گرفت و با وجود همه نامهربانی‌ها با رشد و بالندگی زاید‌الوصفی امروز به درخت تنومندی بدل شده که ثمرات آن را باید در سطح عالم به ویژه جوامع اسلامی دید.

این بیانیه می‌افزاید: دشمنان نادان و نااهل برای خشکاندن این درخت، همه ترفندها و نقشه‌های پلیدشان را به کار گرفته‌اند که فتنه 88 یکی از حساب‌شده‌ترین برنامه‌های عملیاتی دشمنان انقلاب اسلامی با استفاده از همه ظرفیت‌ها و ایادی داخلی و خارجی بود که به برکت بصیرت ملت غیور ایران و تبعیت از ولایت مطلقه فقیه نقش بر آب شد و مکر آنها به خودشان برگشت.

در این بیانیه تصریح شده است: مردم ایران اسلامی به درستی ولایت‌مداری را در راهپیمایی 22 بهمن سال جاری باشکوه‌تر از گذشته به نمایش گذاشتند و لبخند رضایت را بر چهره ولی‌امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای نشاندند که این اقدام  شایسته سپاس از درگاه احدیت و مردم ایران اسلامی است.

در ادامه این بیانیه آمده است: اما امروز حماسه‌ای دیگر در راه است، 12 اسفند ماه و یک بار دیگر عظمت‌آفرینی ملت ایران با حضور پرشور و انقلابی در پای صندوق‌های رأی،مردم ما با بصیرت و هوشیاری و حضور حداکثری به فرموده مقام معظم رهبری، انتخاباتی دشمن شکن‌ را رقم می زنند.

رئیس جامعه روحانیت مبارز استان کرمان خطاب به مردم نجیب و متدین استان کرمان ‌اعلام کرده است: جامعه روحانیت مبارز استان با دعوت همه آحاد مردم به شرکت در انتخابات و دقت در انتخاب اصلح و سفارش به کاندیداها و هواداران آن‌ها مبنی بر پرهیز از تخریب دیگران و رعایت اخلاق اسلامی و نپرداختن به مباحث خارج از وظایف نمایندگی‌ به تأسی از اقدام آگاهانه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز تهران در حمایت از جبهه متحد اصولگرایان با بیانیه اخیر حضرت آیت‌الله یزدی و حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی حمایت خود را از جبهه متحد اصولگرایان استان کرمان اعلام داشته و لیست تأیید شده این جبهه را در سراسر استان کرمان مورد حمایت خود قرار می‌دهد.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول