اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پله پله تا نهمین انتخاب/156

ضمیررضوانی: کاندیداها با اسراف خود را جلوه ندهند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت فیروزکوه گفت: کاندیداهای انتخاباتی نباید یکدیگر را تخریب کنند و یا بخواهند با اسراف و هزینه‏های گزاف خود را جلوه دهند.

ضمیررضوانی: کاندیداها با اسراف خود را جلوه ندهند

حجت‏‎الاسلام داود ضمیررضوانی امروز در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: در این سه دهه اخیر مردم ما نشان دادند که انتخابات و حضور همه جانبه و حداکثری خود را یک امر ضروری برای پیشرفت، توسعه، استقلال و آزادی جامعه می‏دانند.

وی ادامه داد: تاکنون انتخابات ایران اسلامی پرشورترین انتخابات در سطح جهان بوده است.

امام جمعه موقت فیروزکوه افزود: در عین حال این وظیفه همه ما است که باز هم در این زمینه به مردم آگاهی دهیم و آنها را نسبت به توطئه‏های دشمن و اهمیت حضور آنها در انتخابات توجیه کنیم.

ضمیررضوانی اظهار کرد: مبلغان صاحب تریبون و رسانه‏های مردمی باید ماموریت و نقش خود را در این امر همگانی ایفا کنند.

وی تصریح کرد: مردم باید بدانند با حضور در انتخابات سرنوشت کشور خود را به دست گرفتند و در غیر این صورت شاهد روی کار آمدن افراد غیراصلح و غیرقابل قبول می‏شویم که نتیجه آن افت و ایجاد مشکلات و نواقص در اداره امور کشور است.

امام جمعه موقت فیروزکوه تاکید کرد: قبل از انقلاب افرادی که می‏خواستند امورات شخصی خود را مستمر کنند و خارجیان را در اداره کشور دخالت دهند از راه مجلس عبور می‏کردند و از طریق مجلس خواسته‏های پادشاهی و سلطنتی خود را تحمیل می‏کردند و این نشانگر اهمیت مجلس و نمایندگان حاضر در آن است.

ضمیررضوانی با اشاره به اهمیت نقش مجلس افزود: مجلس هم ناظر بر امور و هم قانونگذار و پیگیری‏کننده کارها است و همچنین در سطح داخلی و جهانی می‏تواند حرف ملت را از طریق مصوبات خود به گوش جهانیان برساند.

وی اضافه کرد: مردم باید از این فرصت به خوبی استفاده کنند و افرادی که طبق فرموده حضرت امام همچون مدرس شجاعت، سیاست و دیانت دارند و خادم خلق هستند  را انتخاب و با حضور چنین افرادی این خانه را تقویت کنند.

امام جمعه موقت فیروزکوه تاکید کرد: کاندیداهای انتخاباتی نباید یکدیگر را تخریب کنند و یا بخواهند با اسراف و هزینه‏های گزاف خود را جلوه دهند بلکه تنها خالصانه آنچه هستند را به مردم نشان دهند و بگویند وظیفه ما قانونگذاری و خدمت‏رسانی است و گام‏های مهم خود را در راستای رفع مشکلات کشور و منطقه بیان کنند.

ضمیررضوانی افزود: کاندیداها باید با همدلی و تفاهم و با قوانین لازم، طرح‏ها، نظرات و لوایح مدنظر خود را برای رفع مشکلات مردم منطقه بیان کنند.

وی ادامه داد: همچنین کاندیداها ساز و کارهای خود را در زمینه‏های مختلف همچون کشاورزی، صنعتی، اشتغال، مسکن جوانان و دیگر مشکلات جامعه تعریف کنند که این بهترین نوع تبلیغات اسلامی و سالم محسوب می‏شود و مردم را بیشتر به صحنه نظرسنجی سوق می‏دهد و انتخاب را برای آنها راحت‏تر می‏کند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول