اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر:

4 نفر از کاندیداهای حوزه انتخابیه اهر و هریس انصراف دادند

خبرگزاری فارس: فرماندار اهر گفت: از 14 کاندیدای تأیید صلاحیت شده شهرستان اهر چهار نفر انصراف دادند.

4 نفر از کاندیداهای حوزه انتخابیه اهر و هریس انصراف دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: چهار نفر از کاندیداهای حوزه انتخابیه اهر و هریس با مراجعه به فرمانداری اهر و اعلام کتبی انصراف خود را از کاندیداتوری مجلس نهم اعلام داشته‌اند که با حذف نام این افراد تعداد کاندیداهای رقابت کننده به 10 نفر در این حوزه کاهش یافت.

وی افزود: همه مقدمات و تمهیدات لازم با همکاری هیئت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی و نیروی نظامی و انتظامی و امنیتی برای برگزاری یک انتخابات سالم، شکوهمند و قانونی فراهم شده و اجازه نخواهیم داد در این راستا حقوق هیچ یک از کاندیداها ضایع شود.

فرماندار اهر گفت: کاندیداها با دوری جستن از سخنان تحریک آمیز از تخریب یکدیگر پرهیز کرده و برنامه‌های خود را به مردم ارائه دهند.

وی گفت: ستاد انتخابات شهرستان اهر و هیئت‌های بازرسی، نظارت به صورت شبانه‌روزی در خدمت شهروندان هستند.

این مقام مسئول بزرگ‌ترین رسالت مردم و مسئولان در امر انتخابات را تلاش برای حضور حداکثری و برگزاری انتخابات سالم و قانونمند برشمرد و افزود: هر مسئول و اداره‌ای که از امکانات و مسئولیت خود بر له و علیه هر یک از کاندیداها استفاده کنند برخورد جدی خواهد شد.

صدیقی تأکید کرد: تمام امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در حوزه‌های اخذ رأی در مناطق شهری و روستایی فراهم شده و با برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه تمام دست‌اندرکاران این امر شاهد برگزاری انتخابات پرشور و حماسی دراین شهرستان خواهیم بود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول