اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-235

حمایت ردصلاحیت شده‌ها از یک کاندیدای خاص در نهبندان

خبرگزاری فارس: گفت‌وشنودهای انتخاباتی در نهبندان حکایت از حمایت رد صلاحیت شده‌ها از یک کاندیدای خاص در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه دارد.

حمایت ردصلاحیت شده‌ها از یک کاندیدای خاص در نهبندان

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، در این روزها که بازار تبلیغات گسترده نامزدهای نهمین دوره انتخابات شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در این شهرستان شلوغ و روز به روز شلوغ‌تر می‌شود مردم نیز با تحقیق و بررسی در ارتباط با نامزدها در حال برگزیدن انتخاب اصلح خود هستند.

خبرنگار فارس نیز با حضور در تمام ستادهای انتخاباتی نامزدها و قرار گرفتن در جمع اقشار مختلف مردم سعی داشته و دارد تا علاوه بر گفت‌و‌گوهای اختصاصی با کاندیداها و روسای ستادهای تبلیغاتی نیز شنیده‌ها، گفته‌ها، اخبار و نطق‌های انتخاباتی را برای شفاف‌سازی اذهان عمومی مردم مورد اطلاع‌رسانی قرار دهد.

*برخی کاندیدا‌ها زیر بار تخریب له می‌شوند

همچنین در این ایام که تنور داغ تبلیغات انتخاباتی نامزدها در این شهرستان لحظه به لحظه داغ‌تر می‌شود در برخی از اوقات بعضی از کاندیداها به دلیل تخریبات، شایعات و جوسازی‌های منفی برخی از نامزدهای دیگر و به ویژه حامیان آنها، می‌سوزند و زیر بار تهمت و تخریب له می‌شوند.

* حاشیه‌سازی و ایجاد جو مسموم توسط برخی کاندیدا

گفته‌ها و گاها در دل‌های مردم با خبرنگار فارس در این شهرستان از این حکایت می‌کند که بعضی از کاندیداها به ویژه طرفداران و حامیان آنها به جای معرفی، تبلیغ و انجام کار خودشان بیشتر در حاشیه‌سازی و به ایجاد جو مسموم مشغول می‌شوند.

کاندیداهای حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه همچنان به سفرهای تبلیغاتی خود به روستاها و شهرهای این دو شهرستان ادامه می‌دهند.

* برخی کاندیدا در سربیشه ستاد ندارند

شنیده شده که برخی از نامزدهای انتخاباتی نهبندان در شهرستان سربیشه اصلا ستادی را راه‌اندازی نکردند ولی در عوض نامزدهای انتخاباتی سربیشه در شهرستان نهبندان ستادهای تبلیغاتی را دایر و برخی از آنها ستاد خواهران را نیز در نهبندان تشکیل دادند.

* حمایت ردصلاحیت شده‌ها از یک کاندیدای خاص

شنیده شده که برخی از کاندیداهای رد صلاحیت شده هم‌اکنون دارند از یک کاندیدای نهبندانی حمایت می‌کنند و حامیان و هواخواهانشان را به سمت این نامزد نهبندانی گرایش و سوق می‌دهند.

مشاهدات خبرنگار فارس حاکی از این است که حامیان و طرفداران این نامزدهای رد صلاحیت شده حضوری پرشور در ستادهای تبلیغاتی این کاندیدای نهبندانی دارند و اطراف وی جمع و روز به روز بر این تعداد افزوده می‌شود.

همچنین شنیده شده که حامیان این کاندیداهای رد صلاحیت شده نهبندان با برخی دیگر از نامزدهای نهبندانی و طرفداران آنها تماس برقرار کرده و اعلام کردند که اگر بخواهند حمایت خود را به سمت آنان سوق می‌دهند.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول