به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمود چمنی امشب در جمع مجریان انتخابات تبریز گفت: بر خلاف دورههای قبل و با تعیین آییننامههای تبلیغاتی، کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در شهر تبریز این بار از تابلوهای مخصوص تبلیغات که در تمام سطح شهر نصب شدهاند، برای نصب پوسترهای تبلیغاتی و معرفی خود استفاده کردند.
فرماندار شهرستان تبریز ضمن تقدیر از همکاری مجموعه شهرداری تبریز که در تمام مناطق شهر با نصب تابلوهایی با ابعاد و اندازههای مختلف، در کنار دیوارها، در وسط بلوارها و محلهای مناسب، امکان تبلیغات را برای کاندیداها به خوبی فراهم کرده، افزود: گستره توزیع و نصب این تابلوها تمام شهر را فراگرفته و به شکلی منسجم و متحدالشکل امکان تبلیغات برای نامزدهای انتخاباتی فراهم شده است.
وی تصریح کرد: با این اقدام، کاندیداها به سمت معرفی آرا، نظرات، اهداف و برنامههای خود سوق پیدا کردهاند و تبلیغات صرفاً تصویری بسیار محدود شده است.
فرماندار شهرستان تبریز با اشاره به نیازها و خواستههای مردم افزود: مردم ما مردمی هوشمند و دقیق هستند و بیشتر از شعارهای موزون و آهنگین و تصاویر تبلیغاتی، به برنامهها و دیدگاههای افرادی که خود را در مقابل آزمون بزرگ انتخابات قرار دادهاند توجه میکنند.
چمنی گفت: بهرهگیری کاندیداها از مطبوعات و اعلام برنامههایشان از این طریق، همچنین صحبت و بحث و تبادل نظر حضوری توسط کاندیدا و نمایندگان وی در میان اقشار مختلف مردم، به مراتب بیشتر از نصب پر تعداد تصاویر مورد توجه قرار می گیرد تا در نهایت افرادی که بهترین دیدگاهها و کاربردیترین برنامهها را ارائه کرده باشند با تایید مردم به مجلس شورای اسلامی راه یابند.
وی افزود: رسانههای مکتوب، نمایندگان افکار عمومی جامعه هستند و با توجه به اعتماد مردم به این رسانهها، بهرهگیری از آنها میتواند نزد مردم بسیار موثرتر واقع شود.
انتهای پیام/آ20