اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 168

طالع‎زاری: ایجاد نشاط در رقابت سالم انتخاباتی وظیفه ملی کاندیداهاست

خبرگزاری فارس: کاندیدای حوزه انتخابیه مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‎تپه گفت: فراهم کردن بستر حضور گسترده و پرشور انتخاباتی وظیفه اصلی کاندیدای مجلس است.

طالع‎زاری: ایجاد نشاط در رقابت سالم انتخاباتی وظیفه ملی کاندیداهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عباس طالع‎زاری بعد از ظهر امروز به در جمع مردم کلاله اظهار داشت: با توجه به موقعیت خاصی که در آن قرار داریم و دشمن همواره با تهدیدات مختلف سعی در تنگ کردن عرصه بر استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد و وظیفه ملی همه به ویژه کاندیداها است تا شرایط حضور حداکثری را با رقابتی سالم به وجود آورند. 

وی تصریح کرد: امروز حضور حداکثری مردم در عرصه‎های مختلف و همگامی آنان با نظام به کابوسی برای اهریمن و دشمنان این نظام تبدیل شده و خواب را از دشمنان ربوده است.

کاندیدای مستقل و ارزشی مجلس شورای اسلامی از منطقه مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‎تپه ادامه داد: رقابت‎های انتخاباتی صحنه حضور پرشور مردم را باید زمینه‎سازی کنند و تخریب و بدگویی از چارچوب مسائل اعتقادی و ارزشی فاصله دارد.

وی اضافه کرد: در این برهه از انتخابات که تمام دشمنان با سیاه نمایی مسائل اقتصادی سعی در مخدوش جلوه دادن شرایط کشور ما به نفع خود هستند، بر تک تک ما فرض است تا همچون گذشته با حضور پرشور خود نقشه‎های آنان را با حضور حداکثری به یاس و ناامیدی مبدل سازیم.

طالع‎زاری خاطرنشان کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی الگویی برای سایر کشورهای اسلامی تبدیل شده و کشورهای عربی بیداری نشات گرفته در کشورهای خود را مرهون این انقلاب شکوهمند می‎دانند و ما باید قدردان این نعمت باشیم.

وی با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی عرصه بزرگ خدمات‎رسانی است، افزود: به برکت انقلاب، ما امروزه شاهد تقسیم ثروت ملی در جای جای میهن اسلامی هستیم و این آن اصل مهمی است که همواره امام راحل و مقام معظم رهبری به آن تاکید داشته‌اند.

کاندیدای مستقل و ارزشی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابی مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‎تپه یادآور شد: کاندیداهای کنونی همگی تایید شده نظام هستند و رعایت اخلاق انتخاباتی همواره به عنوان یک اصل اعتقادی و بنیادی مدنظر آنان قرار دارد و اگر خطایی هم بعضاً صورت پذیرد مطلقاً از روی قصد و غرض نیست.

وی ادامه داد: باید آستانه تحمل خود را با نزدیک شدن به روزهای پایانی بالا ببریم و خدا را ناظر بر اعمال خود بدانیم و پس از انتخابات هم اخوت و برادری مثل قبل برقرار باشد.

طالع‌زاری با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی، نظامی بر مبنای مردم‎سالاری دینی است، افزود: با توجه به جایگاه رفیع نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مردم باید تلاش کنند تا نماینده‎ای به مجلس راه یابد که از جنس خودشان و رنج توده مردم را حس کرده باشد.

وی گفت: عمل به شعارهای انتخاباتی و پرهیز از نگاه قوم‎گرایانه فارغ از احساسات ناسیونالیستی به عنوان مهم‌ترین اصل در مناطقی که تنوع قومیت دارند باید مدنظر قرار گیرد.

کاندیدای مستقل و ارزشی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابی مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‎تپه گفت: ژست گرفتن با تخریب سایر کاندیداها اصلاً کار پسندیده‌ای نیست و این نکته که نظام ما برگرفته از یک نظام ولایی و در رأس آن مقام معظم رهبری است یک موهبت الهی است که باید قدردان آن باشیم.

وی اظهار کرد: برنامه‎هایی که از سوی کاندیداها مطرح می‎شود نباید منحصر به تبلیغات انتخاباتی باشد بلکه همواره عهد و قول به مردم به عنوان یک اصل باید مدنظر قرار گیرد.

طالع‎زاری افزود: سرنوشت هر منطقه‎ای در دست مردم آن منطقه با انتخاب اصلح قرار دارد و بحث قوم‎گرایی و قومیت‎ها در شهرستان‎ها مطرح نیست و مردم علاقه‎مند هستند کسی به مجلس راه یابد که برای حل مشکلات منطقه مفید باشد.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول