اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای مجلس نهم:

کاندیداها اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند

خبرگزاری فارس: کاندیدای نهمین دوره مجلس در رودبار گفت: کاندیداها تبلیغات صحیح و اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند.

کاندیداها اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند

عطاءالله حکیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودبار حضور حداکثری مردم در انتخابات را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: مردم با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی، با امام راحل، رهبر معظم انقلاب، ارزش‌های نظام و خون پاک شهدا تجدید میثاق می‌کنند.

وی افزود: مردم با حضور در انتخابات و با انتخاب نامزد اصلح، شجاع، قوی و کارآمد می‌توانند آینده شهرستان را به طرف پیشرفت و توسعه برسانند.

این فعال سیاسی رودبار بیان داشت: اتحاد مردم در شهرستان مهم‌ترین اصل است و هر نماینده‌ای که منتخب مردم رودبار واقع شود نماینده کل مردم است.

وی با بیان اینکه نخستین و مهم‌ترین معیار برای یک نماینده ایمان است ابراز داشت: ایمان به مبانی اسلام و تعهد در برابر فقه پویای اسلام، ایمان به انقلاب و ولایت مطلقه فقیه و تمام مواد قانون اساسی از ویژگی‌های یک نماینده است.

حکیمی تقوای الهی را دومین معیار انتخاب نماینده اصلح دانست و افزود: تقوای یک نماینده سبب می‌شود تا به کار خود به عنوان یک امانت بزرگ الهی نگاه کند، آن را یک مقام و وسیله‌ای برای ترقی نداند.

وی عشق به مردم و عطش خدمت به آنان را سومین معیار انتخاب یک نماینده عنوان کرد و ابراز داشت: داشتن تخصص و شجاعت تعهد به آن امر خطیر از دیگر ویژگی‌های یک نماینده است.

این کاندیدای اصولگرا با بیان اینکه پاک بودن و خدمتگزاری برای مردم افتخاری است که نصیب هر کس نمی‌شود تصریح کرد: مسئولیت و مدیریت یک امانت و امتحانی از طرف پروردگار متعال است.

به گفته وی مردم شهرستان با انتخاب صحیح خود می‌توانند آینده روشنی را برای ایران، گیلان و شهرستان رودبار رقم بزنند.

حکیمی با بیان اینکه در زمان انتخابات، تبلیغات صحیح و خوش اخلاقی انتخاباتی خود را به دیگران نشان دهیم و بیان داشت: پس از برگزاری انتخابات و مشخص شدن نماینده مردم رودبار باید حامی و در کنار یکدیگر برای پیشرفت شهرستان متحد و یکدل باشیم.

وی پیگیری و نظارت در حوزه صنعت و معدن را یکی از اهداف خود معرفی کرد و یادآور شد: با وجود درصد کثیری از معادن و کارخانه‌های استان در رودبار، اما مردم از مزیت‌های این منابع بی‌بهره هستند و به طور مثال منفعت کارخانه‌های سیمان لوشان مربوط به کسانی است که در فرآیند واسطه‌گری هستند و گرد و غبار کارخانه‌های نصیب مردم این شهر می‌شود.

کاندیدای نهمین دوره مجلس در رودبار تدوین سند جامع توسعه صنعتی و معدنی شهرستان، جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در عرصه‌های صنعتی و معدنی و حمایت از ایجاد شهرک‌های صنعتی را از اهداف و راهکاری‌های حوزه صنعت و معدن شهرستان عنوان کرد.

وی اجرای برنامه‌های مدون و متنوع در حوزه‌های بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، گسترش دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، تهیه و تدوین طرح‌های حفاظت، احیا و توسعه جنگل، احیای دوباره دامپروری و کشاورزی، پیگیری و نظارت در حوزه راه، برق و مخابرات و... را از اهداف و برنامه‌های خود برشمرد.

حکیمی انتخابات را آزمونی برای ملت ایران دانست و خاطر نشان کرد: با توجه به موقعیت حساس کشور حضور و مشارکت حداکثری مردم پاسخی محکم به ایادی استکبار است.

انتهای پیام/خ۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول