اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای مجلس نهم از رشت:

کاندیدای اصلح شیفته خدمت است

خبرگزاری فارس: کاندیدای مجلس نهم از حوزه انتخابیه رشت گفت: کاندیدای اصلح شیفته خدمت است و تشنه قدرت نمی‌شود.

کاندیدای اصلح شیفته خدمت است

علی‌محمد جلوه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اهمیت انتخاب نماینده اصلح اظهار داشت: سپردن مسئولیت‌های بزرگ کشوری که از امانات خطیر الهی هستند به افراد ضعیف، حریص، بی‌کفایت و نالایق گناه بزرگی است.

وی افزود: برای رضای خدا و خدمت به مردم اگر توان انجام کاری را نداریم نباید بار امانت و مسئولیت را بر دوش بگیریم زیرا در این صورت بار امانت را ضایع و به مردم ظلم کرده‌ایم.

این فعال سیاسی رشت ابراز داشت: مسئولیت‌های نظام را باید به کسانی که توانایی و شایستگی مسئولیت‌های خطیری نظیر نمایندگی را دارند و قوی، امین، متعهد و متخصص هستند بسپاریم.

به گفته وی افرادی که قوی و امین نیستند، تعهد و تخصص لازم را برای تصدی نمایندگی ندارند و جاه‌طلب و دنیاپرست بوده و به دنبال نام و نان هستند، نباید امانت خدمتگزاری به آنها سپرده شود.

جلوه با بیان اینکه در ایام انتخابات نباید تماشاگر صحنه باشیم ابراز داشت: میدان بزرگ انتخابات را نباید برای جولان‌دهی دنیاپرستان جاه‌طلب خالی کنیم.

وی انتخاب نمایندگان اصلح را بهترین راه برای حفظ نظام مقدس اسلامی دانست و تصریح کرد: برای تقویت نظام مقدس اسلامی که امانت امام راحل و شهدا است، انتخاب کارگزاران اصلح بهترین شیوه محسوب می‌شود.

کاندیدای مجلس نهم از رشت مشارکت حداکثری مردم را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید با تمام توان وارد صحنه انتخابات شویم و بکوشیم تا مسئولان صالح، قوی، امین، کارآمد و دلسوز در رأس امور قرار گیرند.

وی تصریح کرد: اگر کاندیدایی برای رسیدن به صندلی قرمز یا سبز مجلس، میلیون‌ها تومان هزینه کند، چنین شخصی نمی‌تواند برای مردم، انقلاب و اسلام خدمت کند.

جلوه ادامه داد: کسی که در ایام انتخابات، برای گرفتن رأی مردم التماس و خواهش می‌کند چنین شخصی نمی‌تواند پس از رأی آوردن، بر سر خلافکاران و کم‌کاران فریاد بزند. آگاهی و بصیرت مردم اجازه نمی‌دهد که افراد نالایق عهده‌دار کرسی مجلس شوند.

این فعال سیاسی رشت تعهد و پایبندی و پافشاری بر اصول و آرمان‌های اسلام و انقلاب اسلامی، عدالت‌خواهی، مبارزه با استبداد، استکبار، تحجر، ظلم و فساد، متصف به صفت والای صداقت و امانتداری، مناسب با نمایندگی مجلس را از معیارهای انتخاب نماینده اصلح عنوان کرد.

وی برخورداری از بصیرت سیاسی بالا، تخصص و تجربه، داشتن شجاعت و جسارت لازم در دفاع از حق و حقیقت با زبان و قلم، قدرت بیان و استدلال‌گری بالا و برخورداری از زهد و ساده زیستی لازم را از دیگر معیارهای انتخاب نماینده اصلح برشمرد.

جلوه با بیان اینکه یک نماینده اصلح باید حامی و خدمتگزار محرومان و مستضعفان در گفتار و کردار باشد خاطر نشان کرد: التزام و تعهد به برگزاری انتخابات پاک و سالم، با انتخابات صحیح و خداپسندانه، پرهیز از فریبکاری، دروغگویی، وعده و وعید، تطمیع و تهدید، زد و بندهای سیاسی از دیگر ویژگی‌های نماینده اصلح است.

وی تصریح کرد: یک نماینده باید به جایگاه و نقش رفیع مردم در انقلاب اسلامی کاملا واقف و متعهد باشد و ابزار یا وسیله ترقی برخی نباشند و ارتباط مستمر با مردم را یک وظیفه و افتخار بدانند.

کاندیدای مجلس نهم از رشت با بیان اینکه کاندیدای اصلح و صالح رستگاری خود را به رأس کاری خود نمی‌فروشد یادآور شد: کاندیدای اصلح شیفته خدمت است و تشنه قدرت نمی‌شود و پست و مقام را یک بار امانت می‌بیند.

انتهای پیام/خ۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول