اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای مشترک جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری تأکید کرد

تدوین طرح جامع مدیریت مهندسی فرهنگی کشور

خبرگزاری فارس: کاندیدای مشترک جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری در تشریح اولویت برنامه‌های فرهنگی خود گفت: تلاش در راستای تدوین طرح جامع مدیریت مهندسی فرهنگی کشور از اولویت‌هایی است که پیگیری می‌کنم.

تدوین طرح جامع مدیریت مهندسی فرهنگی کشور

ضرغام صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز  اظهار داشت: پیگیری در راستای اجرایی شدن تخصیص بودجه ویژه توسعه حرم‌های احمدی و محمدی (ع) و تلاش برای تدوین طرح جامع مدیریت مهندسی فرهنگی کشور و ارائه نگاه بومی به مسائل فارس در این سند ملی از جمله اولویت‌هایی است که باید به آن توجه شود.

کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شیراز افزود: حمایت از کانون‌های فرهنگی سطح شهر شیراز و سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در عرصه فرهنگی، ایجاد بستر برای ایجاد هماهنگی گروه‌ها و هیئت‌های مذهبی در سطح شهر و نظارت فعال بر رسانه ملی به ویژه صدا و سیمای مرکز فارس از دیگر برنامه‌هایی است که ضرورت پیگیری آن احساس می‌شود.

صادقی همچنین ارائه طرح برای حمایت از خانواده‌های زندانیان و بزهکاران اجتماعی را ضروری دانست و افزود: ارائه طرح برای جایگزینی سایر مجازات‌ها در ازای مجازات زندان برای برخی از جرائم اجتماعی، حمایت از مراکز بازپروری و تخصیص بودجه ویژه برای این مراکز و نظارت بر عملکرد سازمان‌های بهزیستی، تأمین اجتماعی و ... در زمینه رسیدگی به وضعیت معلولان و بیماران خاص و ...از جمله مواردی است که باید پیگیری شود.

وی در ادامه نظارت بر عملکرد دستگاه‌های دولتی در زمینه اجرای تسهیلات مصوب برای معلولان و از کارافتادگان، تلاش در راستای گسترش زیرساخت‌های شهری متناسب با نیاز معلولان و پیگیری به منظور اصلاح، تصویب و اجرای طرح جامع ایثارگری در مجلس را از دیگر اولویت‌های فرهنگی خود دانست و اضافه کرد: پیگیری برای تصویب بودجه فرهنگی ویژه توسعه فرهنگ ایثار، شهادت و نظارت پویا بر اجرای تمام قوانین و بخشنامه‌های حمایتی مربوط به ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی نیز از برنامه‌های فرهنگی است که باید در مجلس شورای اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/غ20/گ2000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول