اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب بزرگ اسفند/142

تلاش‏ها باید در برگزاری انتخاباتی سالم باشد

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان سمنان تاکید کرد: در برهه کنونی، تمام تلاش‏ها باید به برگزاری انتخاباتی سالم معطوف باشد.

تلاش‏ها باید در برگزاری انتخاباتی سالم باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان سمنان، احمد سیاوش‏پور امروز با بیان اینکه تاکنون در این استان جرم و تخلف انتخاباتی گزارش نشده است، گفت: نامزدها و هواداران آنها در فعالیت‏های خود قانون را رعایت کنند.

وی افزود: به نامزدها و هواداران آنها در این استان توصیه می‏کنم که حول محور قانون حرکت کنند و برای پیشبرد کار خود به دیگران تهمت، افترا و بداخلاقی انتخاباتی نداشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه قوه قضاییه در رسیدگی به تخلفات انتخاباتی قاطعیت دارد، گفت: خوشبختانه تاکنون در استان پرونده‏ای از جرائم انتخاباتی تشکیل نشده است.

وی با بیان تشکیل ستادهای پیش‏بینی و پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در قوه قضاییه و استان‏ها اظهار داشت: این ستاد در استان سمنان نیز تشکیل و فعال شده است.

سیاوش‏پور با تاکید بر روند و شرایط سالم، آرام و امیدوارکننده انتخابات گفت: در استان سمنان در هر دادگستری یک شعبه در دادسرا، یک شعبه در دادگاه جزایی و یک شعبه در دادگاه تجدید نظر برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی ایجاد و فعال است.

وی با بیان اینکه به جرائم انتخاباتی در زمان کوتاه و با قاطعیت قانونی رسیدگی می‏شود، تصریح کرد: به مردم، نامزدها و طرفداران آنها و نیز مسئولان و دست‏اندرکاران اعم از هیئت‏های اجرایی، نظارت و ... توصیه می‏کنم که حول محور قانون حرکت کنند و مهم‏ترین تلاش‏ها باید در برگزاری انتخاباتی سالم و حضور حداکثری مردم استوار باشد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان تاکید کرد: چنانچه تخلفی در انتخابات مشاهده شود، برخورد قانونی می‏شود.

به گزارش فارس؛ انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دوازدهم اسفند ماه در کشور برگزار می‏شود.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول