اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کاشان پیش‌بینی کرد

مشارکت 85 درصدی در انتخابات کاشان و آران و بیدگل

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه کاشان پیش‌بینی کرد: بیش از 85 درصد مردم حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل در انتخابات مجلس نهم حضور داشته باشند.

مشارکت 85 درصدی در انتخابات کاشان و آران و بیدگل

جواد نائینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: مردم کاشان و آران و بیدگل مردمی متدین، ولایتمدار و بابصیرت هستند که به پیروی از ولایت مطلقه فقیه در این عرصه مهم حضور بی‌نظیر خود را در 12 اسفند نشان می‌دهند.

وی ادامه داد: آنان حضوری همگانی در انتخابات آتی دارند چرا که احساس می‌کنند در انقلاب، مملکت و سرنوشت خود سهیم بوده و نسبت به آینده آن مسئول هستند.

فرمانده سپاه کاشان سپس در مورد میزان مشارکت مردم حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل در انتخابات عنوان کرد: بر اساس نظرسنجی صورت گرفته بیش از 85 درصد مردم این منطقه به پای صندوق‌های رأی می‌آیند و بقیه نیز به دلیل سفر و برخی مشکلات نمی‌توانند حضور داشته و از مشارکت در سرنوشت خود بهره‌مند شوند.

نائینی تصریح کرد: 12 اسفند روزی است که بار دیگر مردم کاشان و آران و بیدگل ولایتمداری و بصیرت خود را به رخ دیگران می‌کشند و برگ زرین دیگری را بر کتاب پرافتخار انقلاب اسلامی اضافه می‌کنند.

وی متذکر شد: امید است ملت شریف ایران با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی دوباره مشت محکمی بر دهان استکبار زده و خواب آشفته این روزهایشان را با کابوس 12 اسفند تکمیل کنند.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول