اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 252

دامادی: قول می‌دهم درگیر سراب سیاسی نشوم

خبرگزاری فارس: عضو منتخب لیست جبهه متحد اصولگرایان در مرکز استان مازندران گفت: قول می‌دهم در صورت انتخاب شدن، به کانون‌های قدرت وصل نشده و درگیر سراب سیاسی نشوم.

دامادی: قول می‌دهم درگیر سراب سیاسی نشوم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد دامادی شب گذشته در همایش انتخاباتی در مسجد شکوهی راهبند، اظهار داشت: برای ما کشاورزی شغل نیست بلکه حیثیت است.

وی تصریح کرد: اگر به کشاورزی ما صدمه‌ای وارد شود به این معنی است که به آبروی ما دست درازی کرده‌اند.

کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ساری و میاندرود با بیان اینکه قرار است صدایمان را به گوش همه برسانیم و اعلام کنیم که هنوز بیدار هستیم، ادامه داد: فریاد بزنیم که افرادی داریم تا از حقوق ما در خانه ملت دفاع کنند.

دامادی با بیان اینکه از رشد و توسعه سایر استان‌ها خوشحال هستیم، عنوان کرد: اما خوب نیست که مناطقی رشد کنند و جای دیگر رشد نکند.

وی با اشاره به اینکه نرخ بیکاری در مازندران 10.8 درصد است، خاطرنشان کرد: این رقم باز هم افزایش پیدا می‌کند.

کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما مردان کوه، جنگل و دریا هستیم گفت: ما مهمان‌پذیر هستیم، اما از حقوقمان نمی‌گذریم.

دامادی با اشاره به اینکه دانشمندان هسته‌ای را فراموش نکردیم، متذکر شد: وقتی تیم هسته‌ای ما جوان شد، تحرک جدید پیدا کرد اما از تجربه بزرگان نباید غافل شد.

وی با بیان اینکه 25 هزار نفر از هم نسل‌های من در سمنان مشغول به کار هستند، ادامه داد: در قسمت غرب مازندران نرخ بیکاری بسیار کمتر از شرق مازندران است چرا که در منطقه غرب، گردشگری تعریف شده است.

کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعطیلی کارخانه کشت و صنعت و بیکاری بیش از 700 کارگر این کارخانه، بیان داشت: با تعطیلی این کارخانه، هم سن و سال‌های من بیکار شدند و اگر تلاش نکنیم نکاچوب هم تعطیل می‌شود.

دامادی در ادامه یادآور شد: با پشتوانه مردمی در این انتخابات کاندیدا شدم.

وی با اشاره به اینکه حفظ کرامت انسانی با دادن شام، نهار و توزیع سیم کارت و لوازم ورزشی نیست، اضافه کرد: دستگاه‌های نظارتی مقتدرانه در مقابل هرگونه حرکت خلاف واقع ایستاده‌اند، اما تقاضا می‌کنم اجازه تخطی از قانون را به کسی ندهند.

کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از حاشیه‌های سیاسی فاصله می‌گیرد، اذعان داشت: قسم یاد می‌کنم پس از انتخاب، حتی یک لحظه از فکر مردم غافل نشوم.

دامادی در پایان خاطرنشان کرد: قول می‌دهم در صورت انتخاب شدن، به کانون‌های قدرت وصل نشده و درگیر سراب سیاسی نشوم.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول