اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 250

آزادی کناری: کسی نمی‌تواند به روز از مردم رای بگیرد

خبرگزاری فارس: فرماندار نکا گفت: کسی به ‌زور نمی‌تواند از مردم رای بگیرد. مردم خودشان تصمیم می‌گیرند و ما تابع انتخاب مردم هستیم.

آزادی کناری: کسی نمی‌تواند به روز از مردم رای بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، رضا آزادی کناری عصر امروز در جمع دهیاران بخش مرکزی نکا بیان کرد: اتحاد و همبستگی در این انتخابات و همه موارد  از جمله تاکیدات مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه یک رای ما همانند گلوله بر قلب دشمن است، اظهار داشت: همه با هم باید با همدلی و اتحاد، دست در دست هم داده و با وحدت و همبستگی بر ترفندهای دشمنان نائل شویم.

آزادی کناری حضور گسترده مردم را در این دوره نشان از بیداری دیگری دانست که مانند همیشه الگوی جامعه‌های مسلمان و دیگر جوامع دنیا خواهد بود.

فرماندار نکا در جمع دهیاران بخش مرکزی بیان کرد: انتخابات دارای سه ضلع، مردم، مجریان و کاندیداهاست که باید این سه ضلع در تعامل مناسب با هم برای حل مشکلات گام بردارند.

آزادی اضافه کرد: نامزدها آمدند و تبلیغات را انجام دادند، انتخابات نیز برگزار می‌شود و مردم با حضور در صحنه نماینده مورد علاقه خود را انتخاب می‌کنند اما آنچه در این بین از همه مهم‌تر است اتحاد و همدلی، رعایت اخلاق انتخاباتی و جلوگیری از تنش‌ها و اختلافات است.

وی خطاب به دهیاران گفت: مردم را به حضور حداکثری تشویق کنید، هر نامزدی حق دارد از خود و برنامه‌های خود در بین مردم صحبت کند اما نباید اهانت و بداخلاقی انجام شود که در این صورت برخورد می‌شود.

آزادی کناری ادامه داد: کسی به‌زور نمی‌تواند از مردم رای بگیرد. مردم خودشان تصمیم می‌گیرند و ما تابع انتخاب مردم هستیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان نکا با بیان اینکه امروز هر رای این مردم، راهی برای حفظ و تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران است و دشمنان می‌خواهند این حضور و این رای‌ها را کمرنگ کنند تا به منافع خود برسند، تصریح کرد: در این رابطه مراقب باشید و همه را به حضور در انتخابات دعوت کنید.

آزادی کناری گفت: دشمنان می‌خواهد انتخابات را کمرنگ جلوه دهند و مشارکت پایین بیاید تا بتوانند فشارها را بیشتر کنند و بگویند مردم این نظام را قبول ندارد.

وی ادامه داد: انتخابات نشانگر اقتدار و قدرت ملی کشور است و همه با هم دست در دست در راستای افزایش این اقتدار حرکت کنیم.

آزادی کناری اظهار داشت: حضور در انتخابات احساس مسئولیت شرعی است که همه باید در این راستا با تمام توان وارد شوند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول