اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب بزرگ اسفند/137

مردم حضور در انتخابات را امری واجب بدانند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه پاسداران ناحیه مهدیشهر گفت: مردم باید حضور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را امری واجب و دینی بدانند.

مردم حضور در انتخابات را امری واجب بدانند

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، حجت‏الاسلام غلامحسین حاکمی ‌در نشست روشنگری که در پایگاه عصمت مهدیشهر برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس نهم اظهار کرد: این انتخابات از حساسیت ویژه‏ای برخوردار است.

وی ادامه داد: امروز بانوان ایران اسلامی نقش مهم و به‏سزایی در تصمیم‏گیری‏ها و همه فعالیت‏هایی که در جامعه رخ می‏دهد، دارند و در تمام زمینه‏ها صاحب رای و نظر هستند.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه پاسداران ناحیه مهدیشهر با بیان اینکه حضور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز در برهه کنونی یکی از وظایف بانوان محسوب می‏شود، خواستار توجه خانواده‏ها به حضور حداکثری در انتخابات شد.

حاکمی در بخش دیگری از سخنان خود به ویژگی‏های نماینده اصلح از دیدگاه امام خمینی (ره) اشاره کرد.

وی گفت: نماینده اصلحی که انتخاب می‏شود تا به گود قانون‏گذاری کشور راه یابد، باید متعهد، بصیر، متعهد و معتقد به اجرای احکام اسلامی بوده و همچنین دلسوز محرومان و مظلومان جامعه باشد.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه پاسداران ناحیه مهدیشهر با تاکید بر اینکه نماینده منتخب باید عالم به اسلام و اوضاع زمانه خود باشد و شرایط را درک کند، انتخاب فرد اصلح برای مجلس نهم را در حقیقت یک تکلیف الهی دانست.

حاکمی گفت: حضرت آیت‏الله خامنه‏ای تأکید فرمودند که "انتخاب اصلح هم یک تکلیف الهی است، باید بگردید بین خودتان و خدا حجت پیدا کنید و بعد با خیال راحت بروید رای بدهید".

وی خاطرنشان کرد: با بیداری اسلامی و نهضت‏های مردمی که امروز در خاورمیانه و سایر کشورهای جهان  به وجود آمده، در اصل انقلاب‏ها در حال گسترش است.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه پاسداران ناحیه مهدیشهر یادآور شد: در برهه کنونی، ملت ایران با حضور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بار دیگر با آرمان‏های انقلاب اسلامی، امام و ولایت فقیه تجدید پیمان می‏کنند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول